Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense og kanaler - Hvordan spore ÆØÅ-domener?

appelsin

Medlem
Jeg har en del nettsider med ÆØÅ (såkalte IDN-domener), men jeg får ikke til å lage sporingskanaler for disse nettsidene på Google, slik at jeg kan følge med på inntektsstatistikk for disse nettsidene. Har tatt opp problemet med Google, men de synes bare å ignorere problemet.

Det er også et problem at jeg ikke kan bruke ÆØÅ-domener til å kjøpe søkeord via Adwords. Google må jo tape penger på dette, så det er rart at de ikke gjør noe med det. Noen som har en løsning?

Jeg har prøvd å legge til domener med ACE-form, og noe blir registrert, men bare en ubetydelig brøkdel.

Takk!
 

i-net

Medlem
Når du nevner sporingskanaler i google, da mener du inne på adsense kontoen din?

Opplever selv at den ikke takler dette bra nok, men ser ikke at det skal være noe løsningen på det du spør om, før google evt. gjør noe med dette selv.
 

jeffdonk

Medlem
adsense går bra for min del, men analytics klarer ikke å tracke siden, hverken når jeg bruker idn navnet eller vanlig. Litt rare stats på adsense og, men kommer da penger inn :D bruker faktisk statcounter.com for stats på siden, funker helt fint merkelig nok
 
Topp