Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense sjekk

Bjørn

Domenespekulant
Fikk adsense sjekk i posten i dag. Står "payable at Fokus Bank (Trondheim)". Er det kun Fokus Bank man får ut pengene?
 

Bjørn

Domenespekulant
Takk for svar. Tar turen til min faste bank og får satt det inn på konto der. De tar vel ikke noe mer gebyr der, enn om det hadde vært Fokus??

Har allerede ordnet det sånn at neste betaling kommer rett på konto.
 

Bjørn

Domenespekulant
Jepp, men det jeg lurte på, siden det står Fokus på sjekken fra google, så tar de kanskje mindre gebyr enn andre banker?? :)
 

Santo

Active Member
Bankene tar forskj. gebyr. DNB er 75 eller 100 kr, men ingen har vel så mye penger at de bruker DNB:D

Som jeg skrev om her en gang tidligere så tar Sparebank1 kr. 500,- + en viss prosentsats av hele beløpet i gebyr, så DNB Nor er nærmest rimelige ift. det.
 

Niclas

New Member
Få det rett inn på konto. Hadde jeg måttet betale 500,- pluss prosenter på forrige måned så hadde jeg blitt skyldig. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Som jeg skrev om her en gang tidligere så tar Sparebank1 kr. 500,- + en viss prosentsats av hele beløpet i gebyr, så DNB Nor er nærmest rimelige ift. det.

Sparebank1 midtnorge tar 0.- på sjekker opp til 500.-
200.- på sjekker over 500.-
Prisliste<--pdf
 

Santo

Active Member
Du har selv betalt det for èn sjekk???

Ja, har betalt deres gebyrer for innløsing av sjekker tidligere, før jeg visste at Spareank 1's priser rett og slett er ufine...

Nå har jeg en "motta sjekk penger"-konto hos Dnb NOR, og betaler 75,- eller noe i den dur.
 

Tonny Kluften

Administrator
...
Nå har jeg en "motta sjekk penger"-konto hos Dnb NOR, og betaler 75,- eller noe i den dur.

Det samme har jeg, DNB er den eneste banken her jeg bor. Setter inn sjekkpenger der og overfører til bank norwegian som har den beste renta. Sparebank 1 åpner snart filial her, men da kan jeg kanskje spare meg turen dit.
Håper TD og CB får ut fingern og ordner wire transfer til Norge snart.
 
Topp