Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adwords-folk: Hvordan priser dere?

T SL

Active Member
Frilansere og byrå som tilbyr Adwords til kunder, hvordan priser dere tjenesten? Velger dere en prosent av spend (f.eks. 10+20%), timepris eller en fast retainer?

Jeg har satt opp og kjørt kampanjer til fastpris så langt.
 

beatngu

Member
Hei,
Jeg kjører en fast pris med x-antall timer og kunden velger selv hvor mye han vil bruke på adwords og dette kommer utenom prisen,

Det er svært sjeldent at jeg kun tilbyr adwords blir mer et pakke tilbud med on-page seo,off-page seo,keyword research,social media og analyse.

Det som også er populært er et lyn kurs for kunden så han kan lære selv hvordan å sette opp en adwords kampanje og gjøre keyword research selv.
 

Morph

Svart belte i snoking
Google ønsker jo (eller har de begynt å "kreve"?) at byrå tar % av spend, men vi gjør ikke dette. Grunnen er rett og slett at det ikke henger sammen. Vi ønsker jo ikke at våre kunder skal bruke så mye som mulig, men snarere få så bra trafikk og så mange konverteringer som mulig, og da selvsagt aller helst for så lite som mulig.

Derfor har vi en fast månedsavtale/retainer og kostnad til Google kommer utenom. Tilbyr selvsagt fleksible avtaler dersom kunder ønsker noe alternativt.
 
Topp