Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate nettverk som gir betalt pr visning

KristianM

Medlem
Er ute etter akkurat det samme.

Eneste jeg vet om er hos EuroAds, på Planet49 programmet som betaler 0,0041 pr. Visning.

Tar gjerne imot flere..

Ellers kan jeg nevne at TD ikke har noen UV kampanjer for øyeblikket..
 

picxx

Well-Known Member
En annonseenhet ekstra fra f.eks. Adsense på 1 mill visninger = mer enn 4100,-.

Saken er jo at man kan klistre denne dritten fra euroads helt nederst på siden, eller kanskje til og med bare laste den i en pixel, så blir det jo ihvertfall 4100.- ekstra, i tillegg til den ekstra adsense uniten.
 
S

Slettet

Guest
Hvorfor ble det avsluttet? Sto jo at den skulle avsluttes 31-12-2011
Jeg som fant det for ett par dager siden, har hatt den på siden i 4-5 dager og gjort hele 40kr! Jeg som begynte å drømme om syden ferie osv. så får jeg den dritt mailen om at de har lagt ned programmet.. fysj..
 

Bjørnar

Gründer
det var jo usansynlig mange millioner visninger igjen når jeg sjekket for noen dager siden, så det virker litt rart.
 

kongen

kongemedlem
Hvis du vil ha betaling for cpm så er siste plassen du vil lete på i et aff.nettverk. Det blir som å lete etter fugler under vann. Affiliate handler om cpa.

Enten så må du lete opp annonsører selv eller så må du ta kontakt med annonsørnettverk for å bli en del av deres sider, webtraffic, myad, spesific media, tradedoubler kampanje, aol og flere eller til siste nød Adsense.
 
Topp