Kjapp og trygg hosting for Wordpress

affiliate program - for alle typer annonsører?

bareare

Medlem
Jeg kunne trengt flere kunder og ser at et affiliate-program kanskje er veien å gå. Jeg bruker allerde en sum på AdSense og andre kataloger/oppføringer.

Men.. tror dere at det passer min bransje og er det helt lovlig å utbetale slik provisjon til enkeltpersoner?

Kunne godt ha tenkt meg å tilby f.eks. 1500 kr per ny dedikert server kunde.

Firmaet mitt er relativt lite og jeg har ikke all verdens reklamebudsjett. De fleste nye kunder får jeg fra allerede eksisterende kunder som har anbefalt meg.

Dette er jo ikke akkurat noe lettsolgt produkt... det som gjør meg litt skeptisk om det er noen vits?
 

bareare

Medlem
hmm.. det kan vel føres opp som markedsføringskostnader i regnskapet da.

Får prøve.. har lagt ut et program på egen side nå.. skal få sjekket vilkårende til tradedoubler også, når ut til flere. Frykter bare de tar en del per måned uansett respons.
 

picxx

Well-Known Member
skal få sjekket vilkårende til tradedoubler også, når ut til flere. Frykter bare de tar en del per måned uansett respons.

I 2004 tok de 20.000 i oppstart + 2500.- / mnd. + evt. provisjon til affiliates.
Regner med de ikke har blitt billigere.
 

bareare

Medlem
Har tatt kontakt, men norske bedrifter er generelt trege til å svare ;) (noe jeg stusser over egentlig.. men det er en annen diskusjon). Eventuellt er jeg bare utålmodig som forventer svar dagen etter jeg sendte henvendelsen?

Ok, hvis det er snakk om såpass mye hos TD, så er det bare å glemme det iallefall :)
 
Topp