Her er noen flere jeg kommer på i farten. Noen av dem handler kanskje mer om fitness, friluftsliv, helsekost og trening. Spørs hva man legger i sport og idrett. Anton Sport - Tradetracker Better Bodies - Tradetracker Milrab - Tradetracker Multitriathlon - Tradetracker og Adrecord Sportsdeal - Tradetracker og TargetCircle Unisport (som nevnt) - Tradetracker Xlife - Tradetracker Extreme Fitness - Adtraction Gorilla Sports - Adtraction Larsmonsen - Adtraction Outnorth - Adtraction Sportamore - Adtraction MM sports - Tradedoubler Optima Sport - Partnerads Sportsbuddy - Partnerads Sportgymbutikken - Adrecord Skistart - Adrecord Sporten Beitostølen - Daisycon
Hei! Interessant. Jeg finner ikke ut hvor disse har program.. er det via nettverk eller privat? Er du medlem?
Utover Sporten Beitostølen, har Daisycon et par andre norske annonsører innenfor sport/idrett: Stormberg (eksklusivt hos Daisycon) Vertical Playground (eksklusivt hos Daisycon) Horze Birk Sport (eksklusivt) går live i løpet av de neste par ukene, vil jeg tro.