Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliatekonferense 31:e maj

Anders@TD

Medlem
Äntligen är programmet klart och datum spikat för affiliatekonferensen.
Konferensen kommer äga rum i TradeDoublers lokaler, Youngstorget 1 i Oslo. Temat på konferensen är "Jeg har prøvd bannere, hva nå?".
Syftet är att existerande affiliates ska lära sig mer för att på ett bättre sätt kunna utnyttja sin trafikk till att tjäna pengar, men även nya affiliates kommer lära sig massor.

Vi hoppas att riktigt välbesökt event, mer information, program og anmälningschema finner dere i etter att ni loggat in på ert affiliatekonto.

Väl mött!


Hälsar
Publisherteamet
 

Msites Ltd

Livsnyter
Endelig! Dette har vi ventet lenge på......

......og så logger jeg inn og blir skuffet over hva jeg finner!

Hvor er programmet? Hvem er talerne? 3 timer ??? Er det pauser? Er det servering?

Dette føles vel mer som et minikurs om å bruke TD sine programmer.....

Hva oppnår jeg som affiliate ved å delta på dette kurset/konferansen??
 

Anders@TD

Medlem
Programmet finner du om du klickar på bilden från förstasidan när du loggat in :)
Konferensen kommer avhandla hur man bättre utnyttjar sin trafikk, vilka erfarenheter som kommer från resten av Europa och vilka insatser som visat sig mest lönsamma att lägga energi på samt hur man gör det.

Talarna i denna runda kommer vara TradeDoublerfolk med mycket god erfaring av affiliate marketing. Till detta event har vi också diskuterat att ta in externt folk (mediabyråer/annonsörer) men har bedömt att ett första event inte bör sväva iväg i perifiera diskussioner som egentligen inte besvarar den fråga vi ställt som rubrik till konferensen.

Dock är vi väldigt sugna på att göra ytterligare events längre fram, och om det finns intresse för fler events kommer vi definitivt bjuda in massor av intressanta människor utifrån.

Vi kommer bjuda på öl/brus/vatten för de som vill ha detta. Vi kommer naturligtvis ha några små pauser, men incitamentet för att delta på konferensen bör inte vara mat och pauser utan det faktiska innehållet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
@ brukernavn: hvis det var den eneste kommentaren du hadde å komme med så kunne du ha latt vær da den var rimelig tåpelig! Pauser er noe av det viktigste som finnes på slike konferanser! Av to gode grunner! For å vite hvor lange sesjoner som holdes, og ikke minst for mingling......

@ Anders: Hvis du er i tvil om at jeg er opptatt av innholdet så bør du lese mitt innlegg igjen! For jeg etterlyser et PROGRAM, nå har dere bare listet opp masse punkter dere skal innom i løpet av 3 timer..... Er det slik at dere bare ser på "konferansen" som en stor sesjon som skal innom alle disse punktene?
Du sier det er egne ansatte som skal tale og som har god erfaring - HVEM er dette, HVILKEN erfaring har de? Du nevner diskusjoner.... er dette lagt opp som en Q & A??

Grunnen til at jeg spør etter om det er servering er vel ganske åpenlys!?! For det første sitter ikke jeg i 3 timer på et seminar uten å innta noe væske og kommer jeg langveisfra så er det greit å vite om jeg skal planlegge spising utenom seminaret eller om det er noe der å spise.

Får vi noe materiell fra konferansen eller må vi ta notater selv? Skal vi ha med oss noe å notere med og på selv?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Herlig!

Jeg kommer selvfølgelig (grunnet altfor mye fritid, men også fordi jeg er en skikkelig TD-fanboy).

Jeg skal i 40-årskalas seinere den kvelden. To gode grunner til å glede seg til 31. mai.

Hvem av dere andre her inne kommer?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg hadde iallefall reist om jeg var i Norge på den datoen. Det hadde på en måte blitt litt som SEO Pilsen i mine øyne - jeg reiser ikke for å lære meg noe nytt, men for å være sosial med andre i samme bransjen! Selvfølgelig hadde det ikke skadet meg om jeg fikk litt ekstra kunnskaper etter treffet..
 

Anders@TD

Medlem
Vi kommer göra en liten revidering av agendan och har valt att flytta upp frågestunden strax före sista punkten (Hvordan fungerer trackingen). Teknikkpunkten lägger vi som en bonustime fra kl. 16. Huvudkonferensen kommer därför vara mellan 13-16 men pågår fram till kl. 17 för de som är intresserade av tekniken bakom.

Vi kommer ha olika personer som ansvarar för de olika punkterna som är förberedda på att leda sin programpunkt. Eftersom vi önskar mycket diskussioner med dere är det vansklig att sätta fasta tider. Vi vill skapa en öppen konferense som lockar till diskussion, spörsmål och som anpassas till deltagarna. Konferensen genomförs 100% för affiliates och det är era önskemål och behov som sätts i första rummet.

Vi kommer filma konferensen och lägga ut i loginet.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg kommer nok ikke til å få mulighet til å delta, uansett hvor gjerne jeg ville.
Har likevel ett spørsmål jeg kanskje kunne ta meg den frihet å stille her.

Hva er MyShop?
 
Topp