Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliatelenker i iFrame?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Joda, iFrame var jo en måte og si det på ja.

Er det på noen måte negativt dersom jeg velger og legge mine affiliatelenker i iFrame og heller sende brukerne til disse? Med negativt tenker jeg på, blir annonsør forbanna på slikt?
 

picxx

Well-Known Member
Regner med du mener å legge inn annonsørs landingsside på egen server, for å sende brukerne dit, istedet for til annonsørs side?

Dette er det mange som gjør, og såhvidt meg bekjent er det ikke noe negativt i dette.
Det positive er jo at du kan tracke hvem det er som faktisk lander på annonsørs landingsside, da det nok er noe svinn også mellom trykk på link --> landing på side.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Mhm, neida. Adsense var ikke i tankene mine. :)

Ja, det var akkurat det jeg tenkte picxx.

Jeg tenker hovedsakelig på norske nettbutikker og slikt, men forstår jo at det fort kan bli litt kjedelig dersom kunder velger og faktisk handle i nettbutikken som de besøker gjennom en iFrame på min side. Det tenkte jeg ikke spesielt mye på i sted. Tenker jeg heller legger idéen jeg hadde litt på hylla jeg.
 

kongen

kongemedlem
Regner med du mener å legge inn annonsørs landingsside på egen server, for å sende brukerne dit, istedet for til annonsørs side?

Dette er faktisk forbudt hos affiliatenettverkene. Hos TD må du også hake av for at du ikke skal benytte deg av tvungen klikk når du registrerer en ny nettside.
 
Topp