Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliateprogram for belysning o.l

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg er medeier i en butikk som selger lamper og belysning og kunne tenke meg å teste ut affiliatemarkedsføring her.

En av tingene vi selger mye av denne og neste måned er utebelysning. Her er vi svært konkurransedyktige på pris og vi har Norlys som er en av de mest populære merkene.

Jeg har vært ute av affiliategamet så lenge at jeg vet ikke hvilke nettverk som er gode lengre, så derfor spør jeg dere. Hvem er best på netthandel?

Og om det er noen her som tror belysning kan være ekstra interessant å pushe, så ta gjerne kontakt med meg direkte på hei@kennethdreyer.no :)
 

Ole Avranden

utvandret
Nei, noe rush blir det selvfølgelig ikke på en smal nisje. Men det er samtidig slik at mange smale nisjer har et mye bedre inntektspotensiale enn de brede nisjene som mange konkurrerer om.

Som du sier skal nettverket ha sitt, men den prisen gir jo også mereksponering mot potensielle affiliates, bedre sporing (mer trust hos affiliatemarkedsførerne) og man slipper unna en del administrasjon. Så det er nå en del plusser også for den prisen man betaler til nettverket.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Å bygge et eget affiliatesystem høres ut som betydelig mer arbeid enn å betale noen % av omsetning til et affiliatenettverk som har alt på plass, inkludert affiliatene. Iallefall i starten :)

Vi har nå gjort en avtale med TradeTracker, så får vi se hvordan det går. Det gjelder jo selvfølgelig ikke bare utebelysning, men belysning i alle kategorier - og da er jo ikke markedet så lite lengre :)
 
Topp