Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliates söker CPO/CPC/CPM

zanox Service

New Member
Hej alla glada,

Jonas heter jag, key account manager på zanox i Stockholm.
Jag skulle vilja komma i kontakt med flera norska publisher med bra trafik. Det är inom sektorn bank/ finans där vi kan erbjuda mycket goda möjligheter. Vi söker publishers som med god kvalité kan leverera trafik till våra kunder.

Vi kan erbjuda alla modeller, CPO, CPC och CPM.
Vänligen sänd mig ett e-mail om du är intresserad.

Det vi kan erbjuda är goda provisioner för stora brandade varumärken.
Din sajt bör kunna leverera minst 100 klick om dagen, via banners, textlänkar, etc. Har du tillgång till större nätverk, restköp av CPM, etc. är det också av intresse.

Ps. Vi jobbar även för en hel del retail-bolag som också är intressant att hitta publishers till Ds.

Vänligen sänd mig ett e-post på jda@zanox.com

Jonas
Key Account Manager
zanox - we create partners
jda@zanox.com
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hei,
etter at jeg sendte dere flere tusen klikk på noen av de "gratis ringetone"-annonsene deres uten å tjene en krone på det, så mista jeg totalt troen på dere, og ble mildt sagt skeptisk. Dere kan gjerne få kjøpe annonseplass på Juiced på f.ex. månedlig basis, men CPC fra dere er totalt uaktuelt for min del. Kontakt meg gjerne hvis dere vil - post@juiced.no
 
Sist redigert:

zanox Service

New Member
Det skiljer sig väldigt mycket mellan program och program. Om du haft några ringtones annonsörer som inte fungerat bra så kanske målgruppen vart helt fel.

På våra finansprogram har vi väldigt bra lösningar vi kan erbjuda, och däribland CPC.
Vi är ett av Europas största affiliatebolag och finns i Sverige, Danmark, Tyskland, Nederländerna, U.K, USA, Asien, etc. vilket gör att ni kan känna er helt trygga att arbeta med oss. Vi satsar i år stenhårt på Norge och vill självklart komma i kontakt med så många publishers som möjligt.

Jag har redan fått in många bra alternativ från er och kommer gå igenom en och en för att sätta upp ett samarbete.

Jonas
Key Account Manager
zanox - we create partners
jda@zanox.com
 

zanox Service

New Member
Har du frågor eller misstänker trackingfel får du gärna maila oss service.se@zanox.com så skall en medarbetare titta på det åt dig.

Dessa program vi kör nu konventerar väldigt bra och ni är välkomna med att skicka in förslag på sajter och samarbeten.

Jonas
Key Account Manager
zanox - we create partners
jda@zanox.com
 

Adrian

New Member
Hvilke programmer er det dere har tilgjengelige?
Folkia og Resurs Bank, eller har dere flere på lur?
 

zanox Service

New Member
Hvilke programmer er det dere har tilgjengelige?
Folkia og Resurs Bank, eller har dere flere på lur?

Resurs Bank
Folkia
Jamba
Ellos
Netonnet
La Redoute
One
112INK
Celldorado
Sterling
m.fl.

Många av programmen ovan konventerar väldigt bra och vi kan göra trevliga saker ihop.
Hör gärna av er till mig så tittar vi nämre på vad vi kan skräddarsy för just dig och dina sajter.

Jonas
Key Account Manager
zanox - we create partners
jda@zanox.com
 
Topp