Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ahhh... Bra start på dagen!

Ole

Medlem
Det er en god start på dagen når TradeDoubler-kontoen står på 800 kroner (og 50 øre for å være nøyaktig!) klokka 10.00. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
jøss. min står på 924 kr. Tok meg et par uker. Men, nå satser ikke jeg voldsomt på TD heller. Hvis noen lurte er det AG står for alt jeg får fra TD. Ikke verst egentlig når man tar i betrakning hvilken side det er snakk om og det svært så begrensede besøket.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Min adsense beveger seg ikke den, sier at det er 1200 visninger, men ingen monitas (dette på 4 dager).

Har fått litt fra en jeg såg hos AG tidligere som jeg signet meg opp på (Clash-Media) ;)

Faller inn litt og litt ;)
 

Ole

Medlem
Brukernavn: Jepp. Jeg lider av "sjekke-saldoen-syndromet" ja. Så fort jeg trenger et lite avbrekk fra jobben er jeg inne og ser om saldoen har beveget seg...

Kan jo håpe at det fortsetter, men det er nok dessverre skjelden at det er 800 kroner så tidlig på dagen. Pleier å lande et sted mellom 700-1100 kroner om dagen.
 

Santo

Active Member
Brukernavn: Jepp. Jeg lider av "sjekke-saldoen-syndromet" ja. Så fort jeg trenger et lite avbrekk fra jobben er jeg inne og ser om saldoen har beveget seg...

Kan jo håpe at det fortsetter, men det er nok dessverre skjelden at det er 800 kroner så tidlig på dagen. Pleier å lande et sted mellom 700-1100 kroner om dagen.

Grattis :D

Har du forøvrig en eller mange webløsninger/sider for å få til et slikt daglig resultat?
 

Ole

Medlem
Har du forøvrig en eller mange webløsninger/sider for å få til et slikt daglig resultat?

Har en håndfull nettsteder, men det er to som er aktive, og overraskende nok, det er disse to som drar inn inntektene...

Jobber forøvrig med fem nye nettsteder som snart er klare. Målet er å doble omsetningen innen september.
 

Adrian

New Member
Hehe... bra noen har tjent noe idag..

Logger inn på tradedoubler og ser: Provisjon NOK 0,00

Håpte egentlig det var noe feil med Tradedoubler statistikken igjen...:)
 

Sindre

Medlem
Hehe, vel, jeg har bare tjent 37,80 ever, på TD. Kan ikke fatte hva dere websmartinger gjør (foruten de som har flere sider). Sånn som agurkposten? Hvordan klarer den siden å tjene så mye på TD? Var det over 900 peterandrej skrev? På noen uker? Christ!! Mye å lære.
 
Topp