Kjapp og trygg hosting for Wordpress

aksjehandel

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om du vil prøve deg litt uten å tape penger kan du jo se på Aksjespillet. Dem følger alt live fra Oslo børs. Har spilt spillet selv, og synes det er litt morsomt - men det visste bare at jeg ikke har tid til å følge med på aksjekursene samtidig med alle de andre prosjektene mine, så bra jeg fikk bruke lekepenger først :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg la igjen 2 affiliatelenker og fikk faen meg 11 (man kan maks ha 10) infractions for det, så jeg er ute fram til 7 desember. Snakk om å være grinete.
Prøvde å sende en epost, men tror jeg kan bare drite i det ene hånda og ønske et svar i den andre - så ser jeg vel hvor jeg får mest.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
11 for to aff lenker? fytti katta. de er tydeligvis grinete innimellom ja. Et par av moderatorene der er noen idioter, resten er bra folk.

Jeg tipper egentlig jeg vet hvem moderatoren er. Han hadde vært grinete mot andre også den dagen. Om du har noen tips til hvordan jeg får opphevet bannet så si gjerne ifra. Litt irriterende å være utsperret så lenge for en fillesak.
 

Tonny Kluften

Administrator
De grinete humørsyke modene som jeg tenker på er enten chicagodust eller crazykødd. Tror du skal være veldig flink for å få opphevet det. Modene der jobber ikke mot hverandre. Du får kjøre proxy da, inntil desember hvis du må poste der. Og ikke glem å bruke proxyen hver eneste gang du logger deg inn med et annet navn ellers kan du være ute for godt.
 
Topp