Kjapp og trygg hosting for Wordpress

All-in-one-seo-pack .. rare greier?

picxx

Well-Known Member
Utav alle dere som bruker wordpress som cms når dere bygger sider, er det noen som har forsøkt å koble ut all-in-one-seo-pack over ett tidsrom og sett hva som hender med trafikk fra søkemotorer?

Jeg hadde en liten glipp på automatisk oppdatering sist jeg gjorde dette på en side, slik at det viste at det var oppdatert, men filer manglet, slik at innstikkene ble deaktiviert, deribalnt A-I-O-SEO pack. Etter oppgraderingen steg søkemotortrafikken (særlig fra google.no) med rundt 30%.

Har akkurat lastet opp og aktivert innstikket på nytt, så skal oppdatere hva som skjer om ei uke eller to.

Noen som har opplevd det samme?
(Og hvorfor skjedde dette, om det ikke bare var tilfeldig...det kan jo selvsagt være.)
 

zapotek

Medlem
Snedig... Alle titlene dine jo blir endret om du slutter å bruke All-in-One-Seo-pack. Hvordan så de ut når pluginet var koblet ifra?

Husker du nevnte i en tidligere tråd at du kjører noindex på kategorier via All-in-one.., kan det være indexeringen av disse som gjør at du fikk mer trafikk?
 

picxx

Well-Known Member
Kjører du noindex på alt?

Kan være du er inne på noe der ja.
Åpner stort sett en "ting" for søkemotorene. Helst tags, og kategorier om jeg ikke har tags på siden.
Om alt plutselig ble noindex fritt og spiderne gikk berserk ved å indeksere postene flere ganger kan det vel ha ført til en midlertidig "boost" ja.

Får se om det går seg til, og at jeg ikke evt. blir straffet på noen måte for dette utilsiktede "stuntet".
 
Topp