Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alle på webforumet! Hjelp meg

looper

Medlem
Hei.
Saken er slik at jeg har vært så heldig å komme videre i en navnkonkurranse, nå er det 10 finalister og jeg er en av dem. Derfor trenger jeg din hjelp.
Kan du hjelpe meg? Det tar deg maks ett minutt, men hadde vært super hyggelig gjort av deg.

Nedenfor følger instruksjoner:
Trykk deg inn på Huawei Norge Konkurranse | Facebook .

Scroll helt NED forbi alle de andre og nederst er mitt forslag :)

Gå ned til HUWAEI IMAGINE og trykk LIKE. (det er forslaget som er helt nederst)

Det er da om å gjøre å samle flest likes.

=)
Takk på forhånd.

NB: Vet ikke om det er lov å poste slikt jeg Tonny? Men tenkte at jeg skulle ta i bruk dette nettverket også.
 

picxx

Well-Known Member
Får jeg noe hjelp her?

Har da vel for faen andre ting aa gjoere enn aa sprette rundt og hjelpe folk med aa vinne intetsigende konkurranser!
 

looper

Medlem
Tusen takk skal du ha :)
Jess du har vel annet å gjøre og det er forståelig nok, men tenkte jeg kunne få litt ekstra her. Ligger på 2.plass, takker & bukker.
 

Grooo

Medlem
Har stemt :)

Ett svar OT:
Etter hva jeg har forstått må man annonsere for over 20.000 i året for å ha lov til å holde konkurranser på FB. Vi andre små som ikke annonserer så mye får overhodet ikke lov å holde konkurranser, eller linke til feks. blogginnlegg der vi holder konkurranser. Men det var vel forsåvidt ikke det du lurte på kanskje...
 

looper

Medlem
Takk så mye :)
Han andre henter stemmer ifra konkurransenett.no så jeg ligger på andre plass nå, men ganske langt bak han. Setter stor pris på alle stemmene jeg kan få her i fra! Har man ikke penger til ferie, så er det veldig ok om man kan vinne en :)
 

Bjørn Andersen

Webmaster
du kan jo be folket på nakenprat hjelpe deg... bare lage en post i generell forum, og si at du fikk lov av eier der... vil nok få en god del stemmer derfra. Men opp til deg :)

(da må du være eldre enn 18 år)
 
Topp