Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativ til Bring/Posten

KIA

Medlem
Lurer på om dere som sender varer til kunder, har erfaringer med andre fraktselskaper som alternative til Bring/Posten?
 

Linderman

Medlem
Vet at Postnord jobber med en portal for kjøp av frakt mot (online) forhåndsbetaling, hvor de skal åpne for innlevering av pakker i butikk (til deres servicepartnere/ombud). Portalen er primært tenkt for små nettbutikker som ikke har avtale med Postnord, samt privatpersoner som ønsker å sende pakker på en enkel måte. Produktet baseres på MyPack, og vil i grove trekk tilsvare Postens Norgespakke.
Parallelt vil det være mulig for kunder med avtale, men som ikke ønsker hentetillegg, å levere inn sine pakker til servicepartner/butikk.
Dette er planlagt lansert i løpet av nyåret.

Kommer med mer informasjon når det nærmer seg :)
 

KIA

Medlem
Tok kontakt med Postnord. Deres priser er høyere enn Bring. Det ser ut at man må finne et EDI system som jo koster i tillegg. Bring har MyBring.
 

KIA

Medlem
Mener du at denne EDI-løsningen skal komme i framtiden? Hadde kontakt med helthjem. De hadde ikke eget EDI-system. Man må finne selv et EDI-system, og det koster jo en del.
 

HanneSol

Member
Vet ikke om jeg vil tørre å sende med PostNord, det er stadig tull når jeg skal få varer som er sendt med dem.

Jeg har prøvd å se på forskjellige løsninger, men har ikke funnet noen som er billigere/enklere enn Bring og Posten.
 

KIA

Medlem
Fortiden ser det ut at Bring er billigere og enklere. Jeg heller ikke fant noen som bedre enn Bring/Post. Kanskje PostNord blir noen som alternativ til Bring, hvis de kunne tilby selv levering.
 
Topp