Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativ til kudos

MartinR

Medlem
Noen forslag? Har ikke helt oversikten over disse greiene.. :rolleyes:

Tenker du hovedsaklig på en norsk løsning?

Isåfall så kommer jeg på disse i farta. Finns helt sikkert flere, men er årevis siden har hatt bruk for noe slikt.

Blopp.no
blogglisten.no
likerdet.no
bloggurat.net
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Litt OT, men hvorfor søker ikke noen av disse sidene samarbeid med flere norske sider?
Si f.eks. at sideA legger en boks med "TOP 5 nyheter" fra stemmesideB på sin side, mot at sideA får automatisk innlegg av siste nyheter fra valgfri side hos stemmesideB.
Et slikt samarbeid ville jo tjent både brukere av stemmesideB og brukeren sideA etterhvert som samarbeidet har vokst seg større og større.
(problemet, slik jeg har erfart, er vel å få sideA til å trekke fingeren ut av #### og faktisk sette boksen opp på sin side...).

OT, i know, men kanskje noe å tenke på atomet ... hvis du ønsker å utvide siden og har tid til det?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Er det du som er sabai? gjetter ut fra feeden din her og en sak jeg ser at har blitt tatt av spamfilteret... av en eller annen grunn er det en del "normale" saker som blir tatt av spamfilteret, det ser ut til å begynne å bli bedre nå, men det er fremdeles en del ting jeg ikke helt forstår hvorfor blir stoppet.

Forøvrig er det ikke værre enn å stemme på en sak, så kommer den over alle de som ikke har fått noen stemmer, på forsiden. Dagbladetfeeden var bare noe jeg la inn som en test egentlig, men skjønner jo at den kan være litt overveldende for alle "små".

Skal prøve å få tatt meg litt tid til likerdet nå i jula :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Er det du som er sabai? gjetter ut fra feeden din her og en sak jeg ser at har blitt tatt av spamfilteret... av en eller annen grunn er det en del "normale" saker som blir tatt av spamfilteret, det ser ut til å begynne å bli bedre nå, men det er fremdeles en del ting jeg ikke helt forstår hvorfor blir stoppet.

Forøvrig er det ikke værre enn å stemme på en sak, så kommer den over alle de som ikke har fått noen stemmer, på forsiden. Dagbladetfeeden var bare noe jeg la inn som en test egentlig, men skjønner jo at den kan være litt overveldende for alle "små".

Skal prøve å få tatt meg litt tid til likerdet nå i jula :)

Jepp ;)

Flott om du kan bruke litt tid på likerdet. Har som sagt forsøkt å legge inn flere saker der i høst men de har altså gått i det filteret da...

Upcoming news og Live ser ikke ut til å funke?

Bruker du feed metallian? Eller legger du inn manuelt?
 
Topp