Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativer til dropshipping

RusselSim

Medlem
Hvis dropshipping forhåndsutalelsen fra fylket ikke går i boks så må jeg ha en annen plan klar.

Tror dere det er mer lønnsomt å ikke drive dropshipping? Det blir definift en go del mer jobb (pakking etc).
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
RusselSim, jeg sier det en gang til. Tror du at noen kan fortelle deg om Dropshipping er bra for deg eller ikke når du ikke vil fortelle oss hva prdouktet du vil selge er for noe? Seriøst mann. Slutt med hemmelighetene dine. Du vet like godt som oss at når det gjelder dropshipping - Så har du ikke akkurat funnet opp lighteren jeg tenner i røyken med på nytt.

Fortell hva du vi selge, så vil det kanskje være enklere og fortelle deg om dropshipping vil lønne seg eller ikke.
 

xenimus86

Medlem
Enig i det ..
Det er veldig vanskelig for oss å hjelpe deg hvis ikke du gir oss litt mer spesifikk informasjon!!
 

RusselSim

Medlem
Har et spørsmål til.

Hvis jeg f.eks skal selge 50 stk Blueray DVDer i Norge, trenger jeg å redgjøre for hvordan de kommer inn i landet? (innførsel skatt og avgifter). Eller kan jeg bare åpne en template webside og begynne å selge i vei?
 

Kassimaja

Geocacher
Hvem tenker du på redgjøring overfor? kunder? staten? Det er nok litt vanskelig å avgiftsføre innkjøp hvis du ikke vil sinoe om hvor varene kommer fra. Husk også at den tollfrie grensen på 200 kroner ikke gjelder hvis du som firma kjøper inn varer for videresalg.
 
Topp