Alternativer til ProISP

Dag Frogner

Supermedlem
Kjører en liten bump på dette, jeg er en av mange som har litt forskjellig hos ProISP, men som vil videre, da jeg føler det meste har blitt forverret etter salget. Hva er det som gjelder for tiden? Vil gjerne ha noe som er i Norge, aller helst med cPanel, god support og mulig for samlet fakturering. Nå sitter jeg f.eks å betaler hvert domene separat hver måned hos ProISP og det tar mye unødvendig tid når regnskapet skal gjøres.

Jeg trenger ikke veldig mye, har i dag ett webhotell som kjører noen nettsider også har jeg 2-3 domener ved siden av.

Bjørnar

Gründer
For min del har jeg domener hos Domeneshop, og server hos Cloudways (aff). Det med server i Norge har mindre effekt enn man skulle tenke, men det kommer an på hva du kjører osv. Men for "vanlige" nettsider er det grei skuring. Dog ikke cPanel, men noe eget, som fungerer mer enn godt nok for de aller fleste.

Vil gjerne ha noe som er i Norge, aller helst med cPanel, god support og mulig for samlet fakturering.

Hei,

Ser du foretrekker cPanel, men om du ønsker det kan jeg sette opp en konto i DirectAdmin hos oss så du kan teste. Det er mange som har flyttet til oss som skryter av DA.

Vi har server i Norge, norsk brukerstøtte og jeg hjelper deg gjerne med å samle forfall slik at du ikke får unødvendige fakturaer fra oss.

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!

Topp