Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativer til Scribe

Taffy

Medlem
Har sett på muligheten for å brukeScribe til å forbedre tekstene mine, og syns det ser ut som et flott alternativ. Men siden jeg nå satser mer på norske nisjer hadde det vært fint med et alternativ som funker på norsk. Så lurer på om folk har noe alternativ til Scribe som funker på norsk som dere kan anbefale? :)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Har selv sett etter dette før, desverre ingen alternativ som jeg vet om.
Sendte dem også en mail for ett eller 2 år siden om hvordan man kunne endre språket o.l men fikk tilbake et meget hyggelig copy&paste svar.

Noe sånn som dette
"Scribe does only support English as a languange
Do you have more questions do not hesetate to contact us "

Men føler at det er en veldig bra fungsjon som gir deg mye informasjon som man ikke tenker på når man sitter å skriver..
 

Vikingen

Medlem
Scribe er et meget bra verktøy for engelskspråklige sider, og ble nettopp mye bedre etter at versjon 4 kom ut, men dessverre er det etter hva jeg har skjønt ganske så ubrukelig på norske nettsider.
 

Taffy

Medlem
Ja, er derfor jeg håper noen kjenner til alternativer for norske sider. Uten at jeg veit så mye om hvordan man programmerer de programmene, så burde det være mulig å støtte mange språk siden ordbøker er så lett tilgjengelig, men Norge er kanskje ikke et stort nok marked.
 
Topp