Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Amazon-liknende nettbutikkløsning

webmoney

Søkemotoroptimist
Dette året har jeg implementert en del nettbutikkløsninger. Jeg har også implementert vanlige nettsteder, landingssider, nyhetsnettsteder, blogger og mye annet fanteri.

Jeg regner med at du, kjære forumdeltaker, kan kjenne deg igjen her.

Etter at nettstedet, nettbutikken og bloggen har vært i drift en god stund, føler man behov for å integrere alt dette. På ønskelista står også søkemotoroptimalisering, enkle utvidelsesmuligheter, enkelt vedlikehold, etc.

Jeg har funnet den ideelle kombinasjonen for alt dette. Og jeg er klar for å dele det med deg. Er du klar? OK, her kommer det:

Amazon.com

Amazon.com er en nettbutikk med masse innhold, perfekt strukturert for både brukere og for søkemotorer. Hadde jeg kunnet lage et Amazon.com-liknende nettsted, hadde jeg vært et lykkeligere menneske.

Og hva mer kan man ønske seg enn et slikt nettsted? Minimalistisk og oversiktlig forside. "Laus" layout som gjør det enkelt å tilpasse det grafiske uttrykket til spesielle produkter, kampanjer, sesonger, you name it. Raus og innholdsrik produktpresentasjon som gir plass til både brukerkommentarer og absolutt alt annet.

Har du noe tips til meg om hvordan man kan lage "Amazon-liknende nettsteder"? Det hadde vært utrolig gøy å utveksle tips med dere racere på Webforumet her. Og sammen kommet fram til noe tøffe greier.

Noen som tenker på samme måte som meg her?
 

Nutz

Med lem
Må for all del ikke finne på å kjøpe det klone-scriptet du viser til Tonny.
Det er rett og slett 100% kopi av Open source-scriptet Prestashop..
 
Topp