Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefale ett sterkt og rimelig hostingserver?

sinols

Medlem
Hei

Leter for tiden etter ett solid hostingfirma men som skal være billigst mulig men tåle endel trafikk.

Noen gode forslag?


Sindre.
 

sinols

Medlem
Trenger ett webhotell, hoste en nettside med middels stor trafikk. Vil for det meste bestå av thumbnails. Previews. 310 bred og fri høyde. Så trenger lagringsplass.
 

impel

Medlem
Det er vanskelig for oss å vite hva "middels trafikk" er for deg. 100 unike brukere per dag, eller 10 000?

Mange som starter sine første sider overvurderer veldig hvor mye lagringsplass og båndbredde de trenger. Vet at Active24 har fått litt pepper her på forumet tidligere. Har hørt en del bra om ProISP.no, og har selv brukt Domeneshop.no tidligere.

Er siden din veldig stor vil du uansett måtte over på en VPS eller dedikert server etter hvert. Men det tar du når den tid kommer. Begynn med begynnelsen. :)
 

cruzader

Medlem
10stk ipv4 spredt i forskjellige c-net, så jeg kan linke mellom de og få linkverdien for det.
Det ser ihvertfall jeg på som seo vennlig.

Tidligere har jeg brukt en svensk host som tar 230$ for en cpanel reseller konto med 50stk ipv4 (forskjellige b/c-net) 100gb disk 1000gb band.
Skifter til flere VPS for litt mer kontroll, er bare noe utfordrende finne de med nok spredt ip adresser til at det kommer på samme pris eller lavere.
 
Sist redigert:

sinols

Medlem
Jeg gikk for PROISP, trengte bare den rimeligste pakken der og virket best.

Takk for alle svar!



Sindre.
 
Topp