Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefaler Fiken som regnskapsprogram (ENK)

Jeg har et nystartet enkeltpersonforetak og har dårlige kunnskaper om føring av regnskap. Heldigvis finnes et nettbasert regnskapsprogram med skanning, som heter Fiken. Begynte å bruke det i går og synes ikke at det er vanskelig. Har lurt på masse om forskjellig, men det kommer opp en chat når man logger inn og der er support klare for å svare på spørsmål.

Det som gjør Fiken unikt er at det går an å opprette test-foretak, som kan brukes som øvelse. Har sendt ut regninger til test-foretaket mitt noen ganger, men sendte de til meg selv, for å se hvordan de så ut og det var veldig gøy. En praktisk funksjon som Fiken har er at man kan se om mottakeren har åpnet e-posten med regningen.

Prisen er 129 kroner i måneden. Dette var mye enklere å bruke enn jeg trodde. Test-foretaket er både greit og gøy å bruke til å øve meg på å sende ut regninger og å registrere de. I det ordentlige foretaket mitt føres det som det skal. Fiken sparer tid og er enkelt! I et firma skal man jobbe og tjene penger, så et raskt og enkelt regnskapsprogram er greit å ha. Fiken anbefaler jeg på det varmeste!
 
Topp