Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefaling av nytt affiliatenettverk

Bjrl

Medlem
Jeg har en stund prøvd ut et nytt affiliatenettverk, som jeg har lyst til å anbefae for dere.

Det dreier seg om http://adsby.agentinteractive.se/adtrax/click?e=188&p=3418 (aff.link, bruk gjenre denne når du tilslutter deg), som er bsert i Sverige og som i og for seg har en del svenske kmpanjer, men også noen norske.

Akkurat nå kjører jeg bl.a. en klikkampanje for Reisefeber.no gjennom dem, og den betaler 2,50 kr/klikk (norske kroner).

Her er noen gode grunner til at du skal bli med:

- Tilgang til kampanjer for det norske markedet som ikke finnes hos andre nettverk (bl.a. den nevnte kampanjen for Resefeber.no).
- Et voksende utvalg av programmer og kampanjer for det norske markedet, og i tillegg mange kampanjer for svenske siter (hvis du har slike).
- Bra opplegg for subid og dermed for bedre tracking av ytelsen hos kampanjene dine.
- Dyplenking tillatt i alle program og kampanjer.
- Gode datafeeds fra flere program.
- Utbetaling ved lave volum. Du trenger kun ha tjent inn 250 kroner for å få utbetalingen din inn på bankkonto.

Link til påmelding er altså http://adsby.agentinteractive.se/adtrax/click?e=188&p=3418

Har du spørsmål kan jeg forsøke å svare etter fattig evne.

Mvh
Bjørn Jarle
 

picxx

Well-Known Member
Du kunne også tatt med at det er mange affiliate managere, så de gir en eventyrlig god support.
Har de siste ukene vært i kontakt med flere (norske) affiliate nettverk, og felles for nesten alle er at supporten stinker noe helt jævlig. Hos AI derimot får du svar veldig kjapt, og de vet faktisk også hva de snakker om.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da var jeg registrert og godkjent også. Men finner ikke kampanjer fra reisefeber.. Finner fra .dk og .se, men ikke .no.. Finner faktisk ingen norske kampanjer.. :(
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm... Finner ikke noen norske under kampanjer heller jeg... Finner Postfoto som Ståle sier, men det er også den eneste norske kampanje / program jeg finner...

Slenger en mail over til dem jeg =)
 

Ståle

Medlem
Der fant jeg en cpc kampanje for reisefeber.se, men ikke for .no? Ser også en for booking.com, men jeg finner ikke ut hva den betaler?
 

picxx

Well-Known Member
Her er siste nyhetsbrev fra AI

# Resfeber.se/no/dk - Kampanj med fokus på Medelhavsresor. Stort intresse nu när värmen lämnat oss. Kampanjen pågår till 31/8. Ersättning: 3 kr/klick.
# Booking.se/no/dk - Boka hotell i hela världen. Kampanjen pågår fram till 22/10.
Ersättning: 150 kr/bokning.
# Sex the City – Kampanj med sommarens sexigaste soundtrack. Purfärsk kampanj som körs till årsskiftet. Ersättning: 5 % av ordervärdet.
# Betsson - Registrera dig och spela för 25 kr på Betsson, utan insats. 150 kr/ny spelare. Kontakta oss för mer information.
# Automotorsport – Ta chansen att vinna en bil för 300 000 kr när du börjar prenumerera på Automotorsport! Kampanjen fortsätter till 30/9. Ersättning 75 kr/prenumerant.

Om dere ikke finner de annonserte kampanjene tar dere en telefon til den affiliate manageren som er oppført på programmet.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Her er siste nyhetsbrev fra AI
Om dere ikke finner de annonserte kampanjene tar dere en telefon til den affiliate manageren som er oppført på programmet.

Det kunne vært aktuelt, om vi bare hadde fått programmet frem, slik at vi kunne ha sett hvem affiliate manageren er :D Er det samme manager på dk, se som no?
 

picxx

Well-Known Member
Om du ikke finner selve programmet kan du ringe 'din' affiliate manager.
Den samme som du fikk mail fra når du ble godkjent hos AI.
 
Topp