Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalt plugin for sikkerhetskopiering av nettside?

Hadde en gang et plugin som tok sikkerhetskopier av nettsidene mine (wordpress) og sql-basen til fastsatte tider. Sikkerhetskopiene var av en slik art at jeg bare behøvde å overføre en php-fil og sikkerhetskopien, så pakket den selv ut hele greia for meg. Filen kunne også lastes ned med ftp, og lagres andre steder i tillegg.

Husker ikke hva dette plugin'et het, men jeg husker det var gratis.

Noen tips?

Tips om betalingsløsninger mottas også, dersom disse er bedre.

Mvh Dan
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg er godt fornøyd med BackupBuddy som fungerer akkurat som du skisserer. Den koster noen kroner, men er definitivt verdt det etter min mening.

Backup lagres enten på serveren, på en annen FTP-server, sendes på mail eller lagres på Dropbox eller Amazon S3.

Hvis du har flere sider, kan jo ManageWP være noe ( ett kontrollpanel for alle sidene ), de har en tilsvarende funksjon i flere av pakkene man kan kjøpe.
 
Har kikket litt på den, og ser den har en "to-lisens"-utgave til kun 75 USD. Hvilket egentlig passer fint, da jeg har en egen hjemmeside, samt skal administrere en annen etterhvert. Dette betyr vel jeg kan bruke BB på begge, selv om den ene siden egentlig ikke er "min", men jeg bare er admin på den?

Mvh Dan
 
Topp