Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalt program for arbeids- notater/huskelapper ?

i-net

Medlem
Lurer på om noen har et tips på et godt program for å organisere notater og huskelapper for arbeidsnotater av alle slag.

Noen ønskelige funksjoner er:

- Mulighet for å legge inn påminnelser for når ting skal gjøres
- Enkelt og bruke/sette seg inn i.
- Gjerne mulighet for å legge huskelapper på skrivebordet (på pc`en), slik at det konstant kan vises på skjermen.
- Automatisk backup / backup mulighet
- Mulighet for sync`ing med mobil kanskje..

takk for svar (hvis noen har noen tips da) :)
 

noekult

Medlem
Dropbox er genialt. Man får egen mappe på PCen. I den har jeg lagret jobbfila mine. De har jeg tilgang til Dropbox på telefonen, via dropbox.com (laste ned filene) og via alle andre PCer jeg installerer Dropbox på (man logger på med mail og passord).

Så nå kan jeg jobbe på kontoret, og hvis jeg føler at jeg må jobbe litt hjemme også så er det bare å slå på private PCen og alle fila er der "fra før" :) Og hvis jeg plutselig må vise noen eller må gjennomgå noen av jobbfilene på farta, kan jeg bare ta frem mobilen.

En annen ting som er fantastisk, er at du kan legge til filer i en public mappe - disse kan du dele linkene til med andre folk, lik som Rapidshare. Da kan den som vet om adressen gå og laste ned filer.

Hvis du og andre samarbeider med noe også, er også Dropbox fantastisk. Ved skoleoppgaver f. eks. kan man lage en mappe, og invitere andre Dropbox-brukere til å ta den i bruk. Alt det de andre lagrer, vil du ha umiddelbar tilgang til. Slutt på USB-minnepenner!


Man får 2GB gratis, eller så kan man betale 10 $ (55 kr.) for 10 GB i måneden.
 

noekult

Medlem
noekult: Det er jo ikke dette trådstarter spør etter i det hele tatt?

Tja jo. Kanskje han har nytt av et slik program, understreker det jeg prøvde å gi han svar på...


Lurer på om noen har et tips på et godt program for å organisere notater og huskelapper for arbeidsnotater av alle slag.

Noen ønskelige funksjoner er:

- Mulighet for å legge inn påminnelser for når ting skal gjøres
- Enkelt og bruke/sette seg inn i.
- Gjerne mulighet for å legge huskelapper på skrivebordet (på pc`en), slik at det konstant kan vises på skjermen.
- Automatisk backup / backup mulighet
- Mulighet for sync`ing med mobil kanskje..


takk for svar (hvis noen har noen tips da) :)


Tenkte kanskje at han kunne dratt nytte av Dropbox-funksjonaliteten på organiseringbiten.

Sorry hvis dette ikke passet med det trådstarter ønsket.
 
Topp