Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbudstjenesten finnenfrilanser.no

Hei,
jeg har utviklet en ny anbudstjeneste spesielt rettet mot frilansere.
Nettsiden heter FinnEnFrilanser - Fremsiden, og det er gratis for alle å registrere seg.

Poenget er at det skal være en norsk versjon av elance, guru, rent-acoder og lignende. Bare at jeg har prøvd å gjøre alt veldig enkelt. Tjenesten er akkurat ferdig, men selvfølgelig ikke helt ferdig.

Så det er her dere kommer inn, jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva jeg kan gjøre bedre. Prosjektet er for øyeblikket en slags åpen beta der alle kan delta. Design er ikke helt ferdig. Så det er mest funksjoner jeg vil ha tilbakemeldinger på. Og gjerne priser, det koster 10 kr eks mva daglig å ha prosjekt liggende ute. For å få start på denne siden vil jeg gjerne ha tak i noen som vil legge ut prosjekter gratis. Er du interessert er det bare å sende en PM.

På forhånd takker jeg for svar.
 

agrimsrud

Medlem
En kjapp tilbakemelding:

- Noen steder i oversikt over frilansere er "sted" og "hjemmeside" byttet om. Dvs overskriften stemmer ikke med innholdet.
- Når jeg velger f.eks. Webdesigner i listen over Kategorier, får jeg en 500 internal server error.
- Fargene er friske og fine, men får et inntrykk av at du kjører på en halvveis tilpasset mal.
- Forsiden ser ikke veldig gjennomarbeidet ut, og innholdet her virker vilkårlig. (Med unntak av "Så enkelt er det"-bildet i toppen. Mer fokus på aktuelle prosjekter?)

Ellers må jeg si at jeg liker ideen, og håper du får til dette! :)

(En annen ting er kildekoden. Nå er jeg over middels opptatt av denne, men valideringsfeil og tables kombinert med en tilsynelatende uferdig layout? Ditt første anbud? :=)
 
Okei, takker for svar. Dine 2 første punktene dine kan jeg fikse med en gang.
Men punkt 3 der du sier at det ser ut som en halvveis tilpasset layout, det kan godt hende men det stemmer ikke da. Og designet er uansett ikke helt klart ennå.
Det med fremsiden er også noe jeg jobber med, ikke helt enkelt å komme opp med en skikkelig god måte.

Ja, håper jeg får det til jeg også. Det er bare å registrere seg så er jeg et hakk nærmere målet mitt :)
 

hansson

Langveisfarende
Bra prosjekt som trengs i Norge! Jeg begynte og lage en lignende tjeneste for Frilansinfo.no for to-tre år siden, men det strandet blant annet pga. en udugelig programmerer fra Rentacoder... Så i dag ville jeg heller brukt FinnEnFrilanser.no i stedet!

Jeg liker egentlig ikke blåhvite design, de ser lett litt banale ut slik som finn, mittanbud.no, osv. Jeg aner ikke hva som kjører i bakgrunnen her, men regner med at appen er gode greier. Det jeg interesserer meg mest for er formgivingen. Siden du skal appellere til frilansere som har høy kompetanse og interesse for design tror jeg det er en fordel å gi dem noe som oser kvalitet og perfeksjon også på utsiden. Se på mittanbud.no som et skrekkeksempel, de drar inn millioner og eies av et stort mediehus osv. men greier likevel å prestere noe så fryktelig... Du kan skille deg positivt ut fra dette.

Når det lir litt mer utpå må vi skrive noe om dette på Frilansinfo.no. Kan du ikke minne meg på det?
 
Sist redigert:
Takk for tilbakemeldingen :)
Ja kan være enig om at blåhvitedesign kan være fæle til tider. Og designet mitt er ikke ferdig, så jeg får se hva det blir til.
Ja hyggelig om du ville skreevet om tjnesten, det dkal jeg huske å minne deg på.
Den linken er fikset nå btw.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Godt du ikke trengte å hatt denne tjenesten tilgjengelig for at du kunne fått den opp å stå ja (haha@hansson). Jeg har registrert meg.

Forventet å komme tilbake til forsiden ved å klikke på banneren overst..
 

Dag Frogner

Supermedlem
Mailen jeg fikk da jeg registrerte meg ser slik ut:

<h2>FinnEnFrilanser.no</h2><br />Velkommen som bruker til FinnEnFrilanser.no<br />Ditt brukernavn er: XXX<br /><a href="http://www.finnenfrilanser.no/logg_inn/">Trykk her</a> for &aring; logge inn.<br /><br/>Mvh<br /> FinnEnFrilanser

Det er vel ikke det som er meningen? ;)
 
Har gjort diverse endringer nå. Fikset litt på fargene i designet, og ny logo er på vei.
Man kan dele profilen sin på twitter og facebook. Og jeg har laget noen bilder brukere kan ha på siden sin der de skriver f.eks finn meg på finnenfrilanser og lignende.

Je har også bestemt meg for at alt skal være gratis, så nå er det ingen ting som koster penger :)
 
Hei alle sammen,
nå som anbudstjenesten min har eksistert ei stund og begynt å ta litt form så har jeg et spørsmål.
Det er snart 30 registrerte frilansere der nå og en del trafikk, så nå må jeg få tak i folk som kan legge ut prosjekter der.
Så det jeg lurer på er om noen har tips til hvordan jeg skal komme i kontakt med folk som vil publisere prosjekter?
Sende epost til webutviklingsfirma, eller alle slags vanlige firma og spørre om de trenger å få utfført noe?

Kom med tips :)

Stein Ove Helset
 

antillum

Medlem
Hei alle sammen,
nå som anbudstjenesten min har eksistert ei stund og begynt å ta litt form så har jeg et spørsmål.
Det er snart 30 registrerte frilansere der nå og en del trafikk, så nå må jeg få tak i folk som kan legge ut prosjekter der.
Så det jeg lurer på er om noen har tips til hvordan jeg skal komme i kontakt med folk som vil publisere prosjekter?
Sende epost til webutviklingsfirma, eller alle slags vanlige firma og spørre om de trenger å få utfført noe?

Kom med tips :)

Stein Ove Helset

Du kunne jo kanskje markedsført ideen din, slik at det får litt oppmerksomhet. Finn ut hvor webutviklere og frilansere holder til og introduser dem for ideen din, feks; LinkedIn? :)

Legg ut en forespørsel etter en SEO-guru på Frilans siden din, kanskje en god SEO frilanser kunne tatt på seg oppdraget ^^
 
Topp