Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbudstorg for webhotell?

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvor mange tusenlapper har man i fortjeneste per kunde..?
Det må være utrolig vanskelig å tjene penger på hosting, og det kommer til å bli mye vanskeligere fremover.
Jeg leier den del plasser rundt forbi men det er peanuts i kroner, ift tiden min - og din.
 

peterpan

Medlem
Hvor mange tusenlapper har man i fortjeneste per kunde..?
Det må være utrolig vanskelig å tjene penger på hosting, og det kommer til å bli mye vanskeligere fremover.
Jeg leier den del plasser rundt forbi men det er peanuts i kroner, ift tiden min - og din.

Ja du skal ha ganske mange kunder for å tjene mye penger i denne bransjen, i tillegg til at det er stor konkurranse. Så det som ofte kan være viktig å satse på innen hosting er vel god og kjapp service. De fleste som vil ha hosting trenger dette foran det å spare noen kroner i måneden.

Har fått gjort diverse endringer på Webhotellene nå.
Du kan blant annet gå til: Webhotellene - Hvilket webhotell er best?. Dette er detaljsiden til Solidhost, nå listes det ut alle webhotellne som Solidhost kan tilby (Gjelder også andre leverandører).
Har også begynt å skrive ut lokasjonen (Landet) til webhotellet.
 

SYSE

Medlem
Hei! Kan dere oppdatere oversikten på webhotellene.tk med nye webpakker? Trafikk er for øvrig 30GB på den minste pakken. Dersom noen av dere her på Webforumet vil prøve tjenestene våre, og skrive en omtale på denne siden, kan vi gi bort gratis webhotell for ett år inkl. 1 stk. domenenavn (.no/.com/.net/.org/.info) som kompensasjon for bryderiet. PM oss :)
 

peterpan

Medlem
Noen grunn til at vi ikke er med i oversikten på webhotellene.tk? :)

Jeg la inn de leverandørene jeg fant når jeg Googlet ;)

Hei! Kan dere oppdatere oversikten på webhotellene.tk med nye webpakker? Trafikk er for øvrig 30GB på den minste pakken. Dersom noen av dere her på Webforumet vil prøve tjenestene våre, og skrive en omtale på denne siden, kan vi gi bort gratis webhotell for ett år inkl. 1 stk. domenenavn (.no/.com/.net/.org/.info) som kompensasjon for bryderiet. PM oss

Jeg har nå oppdatert de pakkene som lå der fra før. Jeg burde kanskje legge til flere mtp at dere tilbyr flere varianter (windows, linux og java). Kunne du sendt meg en PM med nødvendig informasjon på alle hotellene?

Tittel, mnd-pris, oppstartsavgift, binding, trafikk, antal sql-databaser, antall domener osv?
 
Topp