Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angela`s backlinks

gjedda63

Medlem
Det hadde jeg ikke trodd,regnet med at en "språkbarriere" eller noe ville gjøre dem verdiløse.
Hmm.. da får vi et realt fortrinn her på berget også. Jeg tror vi må slette denne tråden snart ;P
 

xenimus86

Medlem
Det hadde jeg ikke trodd,regnet med at en "språkbarriere" eller noe ville gjøre dem verdiløse.
Hmm.. da får vi et realt fortrinn her på berget også. Jeg tror vi må slette denne tråden snart ;P

Det er godt mulig jeg tar feil. Jeg har ikke prøvd dette så lenge. Men jeg vet at jeg ikke har registrert i andre kataloger den perioden jeg brukte hennes lenker...

Jeg kan teste det ut med et "ferskt" domene og norskt innhold som ikke er registrert NOEN andre plasser , enn angelas....
 

gjedda63

Medlem
funker bra til .no, har flere sider som bare er backlinka med angelas profil linker og gjør det bra.

Ser ut som jeffdonk har samme erfaringen. Fint hvis du tester ut et nytt .no også. Lurer på om ikke jeg skal prøve meg med et eller annet også etterhvert. Er jo lettere å lage innhold på norsk.
 

xenimus86

Medlem
Jupp er helt enig Tonny ..
Gleder meg forsåvidt litt til den tiden også ..
Men tviler på det skjer med det første ..
 

xenimus86

Medlem
Nå har jeg et ferskt domene, og skal backlinke til det, begynner om et par dager :)
Da får vi endelig svar på om Angela's funker!
 

testdriver

Ha det bra..
Altså, går ikke mye av dette ut på å opprette profiler?

Er det da riktig å tenke at det bare er hovedsiden som har høy PR, ikke siden hvor din link faktisk vil ligge..?
 

gjedda63

Medlem
Riktignok får profilsiden din PR0 eller N/A men du får linkjuice allikevel fordi hovedsiden har så høy PR. Det blir på samme måten som å skrive en artikkel i Goarticles eller Ezine articles. Artikkelen får ikke rare PR men den draes opp langt opp i rankingen allikevel pga boosten til verten.Med litt Angela under vesten er det lett å dra den ytterligere til topps.
 

testdriver

Ha det bra..
Takker. Har du forresten et godt submit/register-verktøy hvor man veldig enkelt kan registrere seg på mange av disse sidene?
 

gjedda63

Medlem
Et must er jo roboform eller lignende, og jeg vet at det er noen inne på warriorforumet som tilbyr å legge inn disse lenkene mot betaling men når du kommer inn idet og vet åssen det skal gjøres går det fort synes jeg.
 
Topp