Kjapp og trygg hosting for Wordpress

annonse plass til salgs

lillegutt

New Member
Hei jeg har started en ny side, har fådd en del besøkende, og jeg er ganske ivrig på å få besøkende til siden, jeg har 5 ledige anonnse plasser.
tenkte å selge anonnse plassen oppe på siden for 700 kr per mnd, men hvis du er snar å ta kontakt kan sikkert prisen diskuteres litt ned de første måndene.
prisen på anonnsen som er i side baren er på ca 300 kr pr mnd, prisen kan sikkert diskuteres litt ned den første mnd på de hvis du er snar og tar kontakt.
pm meg eller send e-post til: betstreamsafe04@gmail.com
ps: nettsiden er på engelsk, så den vil få økt antall lesere kjapt, i tilleg til at jeg hadde 25600 unike besøkende på den i går :)
 

lillegutt

New Member
hei

besøkende jeg hadde i går kom fra en annen side, alle vil nok ikke komme tilbake, men en del av dem vil sikkert komme tilbake.
Link: betstreamsafe.com
Akkurat nu kommer det en advarsel mot å gå inn på siden, men det er ikke farlig å gå inn, vet ikke hva som er galt, men prøver å fikse det, men det er bare å fortsette inn på siden, er ikke noe farlig, helt vanlig wordpress side
 

lillegutt

New Member
hei

7 veldig korte poster om masse forskjellige ting - og over 26500 unike besøkende på èn dag?

Hvordan måler du antall besøkende?
Jeg betalte før en annonse plass og ville at 25000 sku komme på 1 dag og da var annonsen ferdig, men så kom det 600 utenom annonsen også, jeg vet at jeg fikk det for jeg hadden en unik besøkende teller på siden og den teller kun 1 person 1 gang, og den stod på 10 besøkende dagen før i går for da innstallerte jeg den, så kom alle 25000+ 600 i går, så har fådd noen inn i dag.
 

lillegutt

New Member
hei

Hei.
Du har ikke noe grunnlag å selge annonseplasser på. Kom tilbake om et par mnd. når du kan vise til jevn trafikk.[/QU
Hvis du fikk med deg alt du lest så stod det at siden va ny, prøver bare å få solgt anonnse plassene billig i start fasen, du trenger ikke være så spydig
 
Jeg betalte før en annonse plass og ville at 25000 sku komme på 1 dag og da var annonsen ferdig, men så kom det 600 utenom annonsen også, jeg vet at jeg fikk det for jeg hadden en unik besøkende teller på siden og den teller kun 1 person 1 gang, og den stod på 10 besøkende dagen før i går for da innstallerte jeg den, så kom alle 25000+ 600 i går, så har fådd noen inn i dag.

Snakker vi Analytics tall?
 

lillegutt

New Member
hei

jeg hadde ikke analytic innstaller til å starte med så den har ikke alle besøkende, men har en teller på siden du kan se på, og den teller bare en person en gang
 

Tonny Kluften

Administrator
Hei.
Du har ikke noe grunnlag å selge annonseplasser på. Kom tilbake om et par mnd. når du kan vise til jevn trafikk.
Hvis du fikk med deg alt du lest så stod det at siden va ny, prøver bare å få solgt anonnse plassene billig i start fasen, du trenger ikke være så spydig

Beklager at det oppfattes som spydig, og det gjør vel det neste jeg skal si også.
Nemlig at i og med at du ikke har noe trafikk å vise til er det ikke noe grunnlag for å kalle det billig.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du sier jo selv at du har hatt såpass mye trafikk fordi du kjøpte en annonse og da kan du jo ikke regne med disse når du selger annonseplass.

Hvor mange er i gj.snitt innom siden din hver dag?

Så vidt jeg vet er det heller ikke noe garanti at en side raskt får trafikk kun fordi den er på engelsk?
 

lillegutt

New Member
hei

Beklager at det oppfattes som spydig, og det gjør vel det neste jeg skal si også.
Nemlig at i og med at du ikke har noe trafikk å vise til er det ikke noe grunnlag for å kalle det billig.

Det var ikke noe spydig med denne komentaren, bortsett fra at det va litt teit av dæ å skriv: og det gjør vel det neste jeg skal si også.
 

pleb

Medlem
Hmm, når du ikke tar det skikkelig til deg kan jeg prøve å sette det opp litt skjematisk:

- Du har ikke godt nok besøksgrunnlag til å selge annonser.
- Ingen her inne kommer til å kjøpe annonser av deg med mindre du har relle gjennomsnittelige besøkstall å vise til. Dette krever nok mer arbeid på siden i tillegg til "litt" mer enn 7 bloggposter.
- Det er vanskelig å forstå hva siden handler om da den har veldig generelle artikler.

Kom tilbake når du har en nettside med besøk og ledige annonseplasser. :)
 
Topp