Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsekampanjer som går godt ?

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Tenkte det kanskje kunne være en ide å opprette en tråd hvis vi kan melde om annonsekampanjer fra "de store" som gir god avkastning.
Tenker da på nettverk som
* Tradedoubler
* Advertising.com
* Adpepper

For øyeblikket kjører jeg en kampanje fra Advertising.com som generer en god del inntekter.
Faktisk har Ellos en klikk kampanje inne som gir 1,92 kroner per klikk.
Det er ikke ofte man ser klikk kampanjer i disse nettverkene, så det er bare å nyte det så lenge det varer.
 

Mats@TD

Medlem
Det er MYE klikk-kampanjer i alle disse nettverkene, men det er ikke alle nettsider som kvalifiserer til å delta på disse kampanjene.

Tradedoubler f.eks. har et eget nettverk av nettsteder som kun får betalt på klikk. Dette er typisk svært store og populære nettsider med mange tusen besøkende per dag.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Dette er typisk svært store og populære nettsider med mange tusen besøkende per dag.
Hei Mats, flott med bransjefolk på forumene.

Diskusjonsforum.no har mange tusen besøkende per dag. 8 - 10 000 brukere for å være litt mer spesifikk. For øyeblikket har vi daglig rundt 120 000 sidevisninger hvor det vises annonser.
Da regner jeg kun sider/besøkende som har forum med annonser på.
Vil denne siden kunne kvalifisere for deres nettverk med klikkbasert utbetaling. Evt. hvilke krav stiller dere for å være en "foretrukket" partner ?
 

Mats@TD

Medlem
Det skjer mer eller mindre utelukkende på kontakt basis. Dvs. vi tar kontakt med sitene vi ønsker å samarbeide med. Har du en uavhengig statistikk som f.eks. Sol Ratings, Gallup osv. vil jo det kunne hjelpe oss til å se om du faktisk har den trafikken du sier.

Bare send meg en PM her hvis du mener du har en site som bør kunne måle seg og få plass i vårt bannernettverk.
 
Topp