Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonseplasserings-plugin i WP

i-net

Medlem
Jeg er veldig fornøyd med adman plugin`en som jeg bruker for tiden (pga. av hvor enkel og brukervennlig den er).

Men nå skulle jeg gjerne plassere annonser på forsiden av wordpress bloggene mine under #1, #2 og #3 innlegg i wordpress, hvilken plugin gjør dette?

Vil ha en som fungere slik at jeg kan lime inn annonser eller html kode av alle slag :)

På forhånd takk!
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Enkleste er vel å hardkode dette rett i index.php filen.

Om det er en "annonsestyringsplugin" du er ute etter kan jeg anbefale OiOPublisher.

Sindre bruker også denne på glabladet, og har ikke hørt ett vondt ord fra han om denne.

Koster noen $, men er vel verdt pengene, og er ikke knyttet opp til noen lisens som binder den til kun ett domene.
 

jaumann

New Member
Jeg benytter ad-minister i en WP blogg. Bruk enten Widgets for plassering, eller hardkod annonseplasseringer i filene. Disse dukker da opp som annonseplasser. Fungerer utmerket for meg.

"Positions are just that, 'positions' at which you want content to appear. A positions can be defined within a template, such as in a header for banner-ads, or a position can be a widget, which can be dragged onto a sidebar. Each position may have an optional description and html code which wraps the content withing a position."

Den løser nok det du spør om.
 

Travellingman

Nettgrunder
Lenge siden den plugin er oppdatert ser jeg....lastet den ned og aktiverte den men den dukker ikke opp i Dashboard noen steder!

Jeg er ute etter en plugin som man enkelt kan plassere annonser slik som i denne posten feks: Singel som pensjonist i Thailand | Thaipitstop (er det en plugin du bruker picxx?) Tenker da på en plugin hvor man bare kopierer koden til annonsen rett i, enkelt og greit....
 

jaumann

New Member
Hei.
Den gjør nettopp det du søker. Jeg har definert endel annonseplasser på siden min, f.eks topp, bunn, osv. Du kan legge til hvor du vil og i hvilken som helst fil. Deretter går jeg til tradedoubler. Henter koden jeg skal bruke, limer inn, velg plassering, og vips! ;)

Har du aktivert plugin? Den dukker opp under Tools - AD Minister.
 

Travellingman

Nettgrunder
Hei.
Den gjør nettopp det du søker. Jeg har definert endel annonseplasser på siden min, f.eks topp, bunn, osv. Du kan legge til hvor du vil og i hvilken som helst fil. Deretter går jeg til tradedoubler. Henter koden jeg skal bruke, limer inn, velg plassering, og vips! ;)

Har du aktivert plugin? Den dukker opp under Tools - AD Minister.

Den var aktivisert ja, men jeg hadde nok glemt å se under tools :eek:

Men jeg ser att før man kan ta i bruk Ad Minister må man gjøre noen "innstillinger" Og jeg som kan lite om koding faller litt ut her.....Hva skal jeg gjøre her for å få plassert annonsen der jeg ønsker?
 

Vedlegg

  • Ad minister.jpg
    Ad minister.jpg
    24,1 KB · Sett: 3
Topp