Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonser for Videosider

Adrian

New Member
Det er en del som driver videosider eller blogger som embedder videoer fra youtube, og sliter med å få nok klikk på adsense annonsene sine.
Sjekk ut dette programmet som betaler deg for å vise viral videoer fra store aktører som pepsi, discovery channel etc.
Har prøvd dette i noen dager på siden min humorlab.no med kjempe resultat.
Anbefaler alle til å prøve dette programmet.
Les mer og registrer deg her: Unruly Media - Console


Du kan forresten se et eksempel på: Wild polar bear playing with sled dogs
Den øverste videoen er innholdet på siden, scroll ned til den andre videoen, det er en kampanje for Discovery Channel. Klikker du på videoen tjener eg penger (og nei, det var ikke en oppfordring til å klikke på videoen:).
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det hørtes da interessant ut. Er det noe særlig med bra videoer der, eller er det bare trøtte dokumentarer?

Og har du klart å tjent noe særlig på det? opplys gjerne noen tall :)
 

Adrian

New Member
Det er egentlig dårlige viral reklamesnutter (som brukere ikke sender videre til hverandre), eller trailere til filmer etc. Det er for tiden 8 aktive kampanjer, både videoer og flash spill (med reklame). Har du norsk, svensk, dansk, engelsk, italiensk, amerikansk eller tysk trafikk, er dette kjempegreier.

Med kjemperesultat, mener eg bedre enn adsense. Har bare brukt det i to dager, så eg har ikkje noen langsiktige tall å vise til, men fortsetter det slik, blir det bra.

Ser at de har lagt ut en ny kampanje for Discovery i dag, de gir $0.12 per view.

Håper de får inn litt bedre filmer ettervert.

Men dere kan også sjekke ut revver.com, de betaler også ut penger per view. De har videoer som blir lastet opp av brukere. Brukeren får litt penger, revver får litt, og du som viser videoen får litt.
Har ikke så bra resultater med de, og det er mye dårlige videoer der, men alt gir penger i kassa...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå har jeg lite peiling på videobransjen, men $0.12 høres da ikke så ille ut?

Det er forsåvidt ikke noe problem å pushe 1 000 mennesker til å se snutten, og da har du jo fort en fortjeneste på $120 (ca 700 kroner). Men jeg tror allikevel ikke jeg kommer til å henge meg på denne nisjen enda.
 

Adrian

New Member
Nope, viss du ikkje har en video side er dette liten vits. Men har du en videoside med mye trafikk, er det å få betalt for å vise videoer gull verdt.
Det er svært få som stikker innom en videoside, og klikker på en adsense annonse, hvertfall ikkje med vilje. Men det de gjør er se videoer.
Dette er bare et lite tips til dere som driver i bransjen, og vil prøve noe nytt.
 

Niclas

New Member
Begynte å teste dette idag. Interessant tjeneste, men foreløpig lite innhold.

Noen som har skjønt hvordan og når (om?) man får utbetalt det man tjener på dette?

Scott er hvertfall en hyggelig fyr som svarer fort på mail så kanskje jeg må spørre om det også.
 
Topp