Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonser på Glabladet

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du kan jo ikke prise siden din etter hva slags nivå du ønsker den skal ligge på, du må prise den etter det nivået den faktisk ligger på. Vil du forresten tilby partnere tilgang til analyticsen din for å bekrefte statestikken?
 

Sindre

Medlem
Kenneth, det fine med å drive for seg selv er at jeg kan prise etter hva pokker jeg vil! Syns prisene mine passer utmerket til nivået på innholdet. Skal vi begynne å snakke priser her, så kan du jo svare på hvorfor i all verdens dager du tror noen vil betale deg 2500,- og 4000,- kr. for å annonsere på Kroatia-siden din. Stakkars den lettlurte jævelen som går på det. :)

Så drit og dra med å legg deg opp i hva jeg tar for mine annonser. Det er min sak, og dine priser er din sak.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva gjør du egentlig her om du ikke takler kritikk?

Faktisk, nå er jeg lei av tullet ditt, så neste gang du legger igjen en tråd på dette diskusjonsforumet å klager når folk gir deg kritikk, kommer jeg enkelt og greit til å slette hele tråden din. Nå er jeg lei sytingen din..

Mine priser kan jeg godt forsvare. Jeg er i en veldig liten nisje og reisebransjen har mye penger. Jeg har allerede 2 annonsører klare, som vil få ut annonsene sine i nærmeste fremtid. Nå skal det nevnes at jeg ikke oppretter egne tråder her på FORUMET hvor jeg prøver å presse prisene mine på brukerene. Om jeg hadde gjort det, så måtte jeg vært åpen for kritikk på prisene siden dette er et DISKUSJONSforum hvor man DISKUTERER ting, slik at man kan BLI BEDRE.

Og du svarte aldri på spørsmålet mitt.. gir du tilgang til analytics?
 
Sist redigert:

Sindre

Medlem
Jeg takler kritikk, men dette er ikke kritikk. Minner mer om personforfølgelse. Jeg er like lei av at du skal kommentere alt mulig jeg ikke har bedt om, så det beste ville vært om du holder deg til saken på dette såkalte diskusjonsforumet ditt, og ikke legger deg opp i ting som er andres business.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Måtte bare kommentere litt her! Kenneth er inne på noe jeg tok opp i en annen tråd her - og jeg er faktisk litt uenig med deg Kenneth......
Det er ingen som jobber gratis - og om kontaktprisen skulle være litt høy i dag vil den kanskje være litt lav senere, eller på visse punkter under trafikkøkningen hos glabladet. Hvis man tenker litt langsiktig og har tro på at Glabladet er rett medie å annonsere i så vil man også være sikker på at menneskene bak Glabladet dedikerer seg til oppgaven. Det vil jo kun skje om man tjener penger på det!

Sindre selger på tidsaspekter - ikke nødvendigvis visninger!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg takler kritikk, men dette er ikke kritikk. Minner mer om personforfølgelse. Jeg er like lei av at du skal kommentere alt mulig jeg ikke har bedt om, så det beste ville vært om du holder deg til saken på dette såkalte diskusjonsforumet ditt, og ikke legger deg opp i ting som er andres business.

All den tid dette forumet er min business, så kan jeg da henge meg opp i absolutt hva jeg vil av det som skrives om her. Og når du skriver på et forum, så må du da skjønne at du vil få kommentarer? Om du ikke vil ha kommentarer forslår jeg at du holder deg til din egen blogg hvor du selv har kontroll over det.

Igjen, analytics?

Sindre selger på tidsaspekter - ikke nødvendigvis visninger!

Vi ser jo hvor mange salg det har gitt. Da må han vel vente til bloggen blir verdt de prisene da..
 

Sindre

Medlem
Jeg ser ingen grunn til å gi andre folk tilgang til min analytics-konto? Er det vanlig at man gir passord og brukernavn til kunder så de kan gå inn og "sjekke"? Og om det så finnes en måte å implementere det på websiden min, så er jeg ikke interessert i det heller. Syns den er fin som den er. Dessuten, som Msites sa, så selger jeg på tidsaspekter, og ikke på visninger.

Jeg bruker heller ikke analytics, men awstats til å sjekke statistikker.

Selvfølgelig kan jeg bevise alle mine påstander. De 2 kundene er begge medlem på webforumet, så hvis de vil komme frem selv, og si hvem de er, så gjerne for meg. Jeg kan jo selvfølgelig ikke gå ut med hvem som kjøper av meg uten deres samtykke. Og i hvert fall ikke for å bevise mine påstander i en diskusjon. Blir for dumt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du behøver da ikke gi bort passordet ditt, det går ann å legge til flere brukere per profil. Men hey, selg for hva du vil du, men neste gang du kritiserer på at noen kommer med sine kommenaterer på et tråd du selv har opprettet her eller deltatt i, så går du på hue og ræva ut.
 
Topp