Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonser på WF

Tonny Kluften

Administrator
Det kommer til å bli noen flere annonser på WF etter hvert. Jeg vil gjerne ha synspunkter på hvor det passer best med annonser sett ut fra et brukerståsted. Det er klart at annonser tar plass, men jeg ønsker å plasserer annonsene så de ikke blir påtrengende. Man skal fortsatt kunne slappe av og bare lese tråder uten å måtte lete etter ting mellom annonsene.

Nb! Det er ikke aktuelt å plassere annonser på siden av dagens innholdsområde.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Til høyre ville jeg tro.
Skjermen min er mye bredere enn høy, så jeg kommer nok aldri til å kikke på det som ligger helt nederst (aner ikke hva som er der... kanskje en 'end of the world'-knapp?).
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Husk nå at dette er et forum, og dermed er endel ting litt annerledes enn for vanlige artikkelnettsider, så jeg ville kanskje ha prøvd å tenke helt annerledes:

Toppen er et sted de færreste titter veldig mye i det hele tatt, de fleste blar vel gjerne ned til første svar man ikke har lest med en gang, og stedet der man sannsynligvis står lengst "stille" er nok heller feltet der man skriver inn svar.

Så, jeg ville kanskje heller ha prøvd med en annonse mellom siste svar i en tråd, og svarfeltet, evt mellom svarfeltet og "legg inn svar"-knappen. Men HELT nederst, sånn som f.ex. host1-banneret nå, det er det nok lite vits i.
 

hansson

Langveisfarende
Se denne: mauvaises herbes (prononciation) - WordReference Forums

Et eget banner før tråden starter kan fungere. Her hos meg ser jeg en bildeannonse fra Google over trådtittelen. Dessuten er den gule annonsen litt lengre nede behagelig å se på, og godt synlig, selv om den er midt i tråden. Hadde du endret bakgrunnsfargen på modulen med gadget-annonsen (og endret farge på annonsen i tillegg) ville den fått flere klikk. Synes ikke det gjør noe at annonsemodulen er høyere enn i dag, hvis det er like mye luft som i eksempelet jeg lenker til.
 
Topp