Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonser vises ikke

JoachimO

Medlem
Har forsøkt å legge inn annonse fra Tradedoubler i plakatspotten på Hus & Hjem | DesignBlogg.no (ved siden av galleriet) men ingenting dukker opp. Gidder noen å titte for å sjekke om det er et lokalt problem, eller har eventuelt andre samme problemer?

Bruker de nye automatiske annonsekodene, og har "connectet" som de sier man skal så jeg fikk et lass nye godkjente programmer, men null annonse vises selv om TD sier på sidene sine det skal ta toppen 5 min
 

Joakim@TD

Medlem
Hei,

Jeg tok en titt i kildekoden og ser et annonsescript, men det ser ut til å bare være deler av scriptet?

Det skal ikke være mulig å få blanke visninger om man er godkjent på programmer som har den definerte størrelsen.

Ta gjerne kontakt på PM.

Mvh Joakim
 

JoachimO

Medlem
Da var feilen sporet opp, så gjelder det bare å finne en løsning.

Ad-koden fra TD inneholder en del + tegn som WP finner det for godt å strippe bort når jeg lagrer text-widgeten. Noen som har tips om andre løsninger/plugins/widgeter som funker med TDs automatiske koder? Må da vel være andre som bruker WP og TD her :)
 

adeneo

Medlem
Kjenner ikke til dette i det hele tatt, men det må da gå an å escape det på en eller annen måte.
 

JoachimO

Medlem
Det hadde absolutt vært genialt og gitt TD et stort fortrinn over mange andre nettverk (muligens med unntak av AdSense hvor det finnes over 9000 plugins). Og skulle jo absolutt tro TD har tilgang til kloke kodehoder som kunne laget noe slikt.
 
Topp