Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsering på SMS

Sjekk ut Sendega og Zino. Jeg har sjekket en del rundt, og det er vel de som virker best, litt avhengig av hva du skal bruke det til selvsagt.
 

Chris M

Medlem
Har sjekket litt ut. Fikk et godt tilbud fra Dinsms.no, så mulig jeg tester der. De andre aktørene til nå ligger 20-30 øre over i pris per SMS.
 
Dinsms.no så veldig ut som at den var rettet mot privatmarkedet etter min mening. Jeg regner med du mente noe mer som "Send kodeord "x" til 2274 og motta "x"? For så å sende ut regelmessige tilbud per sms.
Eller mente du å sende ut reklamesms'er til eksisterende smslister? (Med tanke på at tråden heter "annonsering på sms"?

Så nå nettopp noe som het "keysms" også, som så greit ut, med unntak av at siden deres ikke så særlig funksjonell ut... (Ihvertfall ikke i chrome)
 

Chris M

Medlem
Var å sende ut reklame på sms til brukere som har aktivt godtatt dette jeg mente. Som et vanlig tiltak for å markedsføre en nettjeneste. Og det virker ikke som det er så mange aktører som har et seriøst opplegg på dette. Dinsms.no hadde dobbeltbekreftels av alle medlemmer ved registrering, slik at man slipper noen spamklager. Og de lå langt under aktører som f.eks Eurobate i pris.

Kjører en kampanje der nå til uken, så skal jeg holde dere orientert om responsen. Kom gjerne med andre aktører om dere kommer på noen andre.
 
Topp