Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Another step to reward high-quality sites

Hupsey

Medlem
Du er klar over at folkehelse institutet er et privat firma?
Private firma som anbefaler produkter de tjener penger på er ikke korrupte, de gjør bare jobben sin.
Ekspertene du har så stor tro på, er omtrent like objektive som folk her inne er når de skriver om santander kreditkort med affiliate link :)
 

annettelode

Medlem
Så du mener at de gamle Googlereglene var å ha lite og tynt rævva innhold?

At det end of the day, så er det relevante søkeresultater som er hele kriteriet for suksess enten søkemotoren heter Bing, Yahoo eller Google. De bryr seg lite om å tekkes nettstedseierene - det er fornøyde nettbrukere de vil ha. Ikke så rart egentlig, tror både du og jeg ville tenkt på samme måte om det var vi som eide Google...

Det gikk i hverfall an å rangere høyt med å ha "lite og tynt rævva innhold" før Google penguin:D
 
Det gikk i hverfall an å rangere høyt med å ha "lite og tynt rævva innhold" før Google penguin
Søkte på "alanya tyrkia" (sånn helt tilfeldig - nesten), og klikket meg inn på de øverste treffene. Plass nr. 1 førte til en side som ikke eksisterte. Nr. 2 førte til en syltynn post med spørsmål om hvordan det er i Alanya. Nr. 3 var en artikkel fra Aftenposten (som egentlig var grei nok). Og ja, jeg håper de tar livet av pingvinen snart. :cool:
 
Søkte på "alanya tyrkia" (sånn helt tilfeldig - nesten), og klikket meg inn på de øverste treffene. Plass nr. 1 førte til en side som ikke eksisterte. Nr. 2 førte til en syltynn post med spørsmål om hvordan det er i Alanya. Nr. 3 var en artikkel fra Aftenposten (som egentlig var grei nok). Og ja, jeg håper de tar livet av pingvinen snart. :cool:

Jeg fikk opp; nr.1 virket ikke, nr. 2 tynn blogg, nr. 3 dansk side i norske søk..
 
Topp