Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Apple - relatert nettside selges

Bjornar K

New Member
Selges: All About Apple Laptops

Jeg startet denne nettsiden sommeren 2008 gjennom selskapet site build it. De lærer deg hvordan man skal bygge opp en nettside og utforme innholdet (mest fokus på innhold og mindre på design, tekniske aspekter osv).

Etterhvert ble det mindre tid til å holde på med dette og jeg gjorde om alt av artikler til wordpress istedenfor. Nå hoster jeg nettsiden selv på min egen server og har domenet hos namecheap.

Nettsiden handler altså på Apple sine produkter og nyheter. Skriver mest om mine egne erfaringer. Denne siden: Slow Mac Performance? Learn How To Solve It har brukt å ranke ganske bra i google på søkeordet "slow mac". Bland annet.

ALT av artikler er skrevet av meg ... Det er ca 180+ innlegg.

Inntjening er adsense og amazon. Jeg har prøvd med comission junction uten gode resultat. Å gjøre om siden til kun en salgsside kan nok gi pene resultat.

Adsense inntjening over et år er følgende i dollar: (data fra flippa)
Apr 2012 - 40
May 2012 - 45
Jun 2012 - 78
Jul 2012 - 87
Aug 2012 - 52
Sep 2012 - 38
Oct 2012 - 54
Nov 2012 - 44
Dec 2012 - 44
Jan 2013 - 48
Feb 2013 - 44
Mar 2013 - 51

Amazon har også gitt ca $2 - 300 i året hvis jeg har profilert det mer aggresivt. Akkurat nå er det stort sett adsense som står for mesteparten.

Trafikkstats:
Average Uniques per month: 6 240
Average Pageviews per month: 9 350

Analytics info kan sendes på forespørsel.

Hvis du lurer på noe mer kan du sende meg en epost på strukt@gmail.com eller ringe meg hvis du vil: 47 62 83 65.

bud fra 5 000kr hadde vært flott!

Hilsen
Bjørnar
 

Bjornar K

New Member
Stemmer det, noen som lurer på noe send PM til rett person, eller spør her i tråden det er også greit for min del.
 

Bjornar K

New Member
Bud fra 5 000 kroner ja. Hvis ingen ønsker å by det beholder jeg nettsiden selv da den generer litt inntekt.
 
Topp