Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikkel om å tjene penger/markedsføre sitt firma på blogging - TIPS ØNSKES!

peterandrej

pensjonert moderator
Skal skrive en artikkel med temaet "hvordan tjene penger på blogging/markedsføre seg selv og sin bedrift via en blogg". Artikkelen skal publiseres i et større tidsskrift med over 1000 bedriftsabonnenter. Bladet henvender seg direkte til alle webredaktører i større og mindre bedrifter - samt selvsagt alle som er interesserte i web og webkommunikasjon.

Trenger derfor noen kilder.. og det er her dere kommer inn. Jeg er interessert i å snakke med følgende personer:

- de som vet noe om hvordan man driver og skaper en suksessfull blogg
- de som vet noe om hvordan man tjener penger på blogging
- de som vet noe om hvordan man kan best mulig kan markedsføre sitt firma via en firmablogg/personlig blogg/etc

.. kort sagt vil jeg snakke med noen som har peiling på blogging, som selv har drevet/driver en suksessfull blogg og som iallefall har en viss ide om hvordan de har klart å skape denne suksessfulle bloggen.

Jeg mottar tips via mail:

post (at) peterandrejensen.no

Eller via telefon:

95 96 95 43

eller send en pm.

--

Du kan også tipse meg om folk du vet om som kanskje kunne passet til å bli intervjuet i forbindelse med denne artikkelen.

--

Litt hasteprosjekt dette, så må ha gjennomført mest mulig av innhentingen av kildemateriale til mandags kveld. Så fyr løs og meld deg! Dette skulle jeg tro var en fin mulighet for å bli nevnt i et magasin som retter seg spesielt mot den nisjen mange av oss her på WF jobber mot.

Mvh

Peter Andre Jensen
 

picxx

Well-Known Member
GCICommunique (eller hva de heter) er vel et firma som mer eller mindre har hatt litt suksess med sin bedriftsblogg etter de opprettet denne wordpress bloggen sin.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Godt tips picxx! De skal jeg forsyne meg ringe på mandag!

Forøvrig: ønsker også å komme i kontakt med noen som driver nettbutikk! Og fra dere vil jeg høre følgende: bruker dere blogging i markedsføring av butikken deres? Hvis ja; hva får dere ut av dette? Hvis nei: hvorfor ikke?

Ta bare kontakt på pm, mail, eller tlf. Vi avtaler så tid for samtale. Vi kan ta det på mail eller hva du vil. Tar bare 5-10 minutter dette. Har ikke så mange spørsmål nemlig.
 
Topp