Kjapp og trygg hosting for Wordpress

asiatips

Dag Frogner

Supermedlem
Det første jeg ser er at:

* Bildet i den første sliden ikke fungerer.
* Det mangler oversettelser flere steder.
* Du har mange knapper for deling i sosiale medier i sidebaren, men har gitt kolonnen tittel Facebook?
* Hvis jeg klikker på Facebook-ikonet oppe til høyre, havner jeg kun på min egen tidslinje.
 
Takker for innspill.

Da har jeg døpt om kategorien, fjernet ene sosiale medier saken. Og lagt inn nytt bilde i slideren. Hvor mangler det oversettelse. Er det footer og søkeboksen du tenker på?

Daniel
 

muffins

Medlem
Ting som ikke er nevnt allerede:

Først og fremst så ville jeg brukt mye mer bilder på forsiden og andre steder. Ser veldig tomt og kjedelig ut når man scroller nedover på siden, slik det er nå. Bilder selger, spesielt innenfor reisesjangeren. :)

Litt uryddig linkstruktur. Hva er egentlig forskjellen mellom “Reisetips” og “Reiseguider”? Sistnevnte linker jo bare til en nesten identisk side som forsiden. Jeg ville lagt de forskjellige destinasjonene inn i hoved navbar’en (den med blå/grønn farge) for bedre synlighet. Regner med mange av de besøkende er ute etter å finne dette, og per nå er alle destinasjonene “gjemt” i en dropdown-meny (Reisetips).

Ikke en stor greie, men “Kina” har slug’en “test1”. Er vel verdt å rette opp i.

“Spørsmål og svar” + “Reiseplanlegging” er tomme sider med kun et kommentarfelt. Ville fjernet disse linkene inntil du får lagt inn noe innhold på disse sidene.

Mulig det bare er meg som er litt sær, men får en litt useriøs følelse når jeg ser de urelaterte sitewide-linkene (i footer og sidebar). Hvilken relevans har egentlig matoppskrifter for reiselystne folk?

Under “Billige flybilletter” vises ikke annonsene i artikkelen. Slikt blir det ikke mye kroner i kassa av. :p
 
Når du skal oversette se etter en .po-fil, og laste ned Poedit. Gjør om navnet på språkfilen til nb_NO.
 
Topp