Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Audio redigerings verktøy

grunder

Medlem
Hei!


Skal om kort tid lansere en webside der brukere bland annet kan laste opp lydfiler.

Det som vil være veldig aktuelt for brukerne er om de kunne hatt et verktøy til å redigere filene sine. Noe som er VELDIG enkelt å bruke.

Det som kommer til å bli mest brukt er jo å klippe vekk endel av filene også hvis det er mulig få bort stemmer i en sang feks.

Er det noen her inne som vet om et verktøy som er gratis eller noe som koster veldig lite OG er lett å bruke for vanlige folk.


K
 
Audacity! Audacity: Free Audio Editor and Recorder Av gratisversjonene er det ingen over, ingen ved siden.

Skal du deimot f.eks åpne en lydfil og fjerne enten et enkelt instrument eller bare vokal (stemme), finner du neppe noe som er i nærheten av gratis en gang. I så fall vil jeg også veldig gjerne få vite om det :)

(Forutsetter da selvfølgelig at nevnte lydfil ikke er lagret med lydsporene intakt vel og merke ...)

Mvh Dan
 

grunder

Medlem
Heisann!

Takker for info.

Fant hjelp på yotube om hvordan du kunne fjerne div stemme og lyd i dette programmet. Ikke at jeg fikk det til :p
 

grunder

Medlem
Noen som vet om det er noe lignende for video?

Har ikke leita ennå, tenkte å høre her før jeg hoppa i seng, og heller leite i morra ;)
 
Topp