Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Autofeed fra webside til facebookside/gruppe

Tony J

Alle skal få
Jeg la meg til på webforumets sin facebookside:

Webforumet | Facebook

Og så at de hadde en sånn autofeed på veggen sin.

Noen som vet hvordan dette er mulig? Tonny?

Have a nice day

Tony
 
Sorry hvis jeg spør dumt her (ikke veldig inne i åssen dette funker), men hva er hensikten med å automatisk koble det som skrives på bloggen over på facebooksiden? Jeg mener, hvis du skriver noe på bloggen veldig mye, blir det ikke lett spamming at absolutt alt kommer på fb? Og hvis du skriver innimellom og bare vil linke det som virker mest relevant for fb, da tar vel ikke dette mer enn et par sekunder per gang?

Kastrer meg hvis jeg missa poenget med denne posten totalt!:eek:
 

picxx

Well-Known Member
Du kan jo f.eks. koble 5 morroblogger til din "dette var jaggu morsomt" facebookside.
Brukerne vil jo få stødige oppdateringer på facebooksiden din.
Ingen som sier at du kun skal koble en blogg, eller en blogg i det hele tatt, opp mot en facebookside.
Diskusjonen blir da omtrent som "hvorfor skal du kjøpe tilhenger...du har jo allerede bil"??
 

Tony J

Alle skal få
Satte inn RSS Grafitti på en facebookside i går. Det fungerer veldig bra. Litt knotete bare, husk at etter at du har aktivert RSS Grafitti på facebook må du klikke på applikasjonene til siden du skal bruke RSS Grafitti på, ikke på sidenavnet.

Var ikke det den samme løsningen som du har på webforumet? Hvis ikke gjerne fortell om den løsningen du har brukt der.
 

picxx

Well-Known Member
Husker ærlig talt ikke hva som brukes på webforumet. Tror det er notiser, som du ikke kan sette opp lenger. Rss Grafitti er uansett mye bedre.

Notiser ekskluderes/discontinued om ikke lenge, så anbefaler deg å skifte overalt hvor du bruker notiser.
Ellers enig i at grafitti er bra.
(vært ernda bedre om man kunne hostet grafitti på egen host seff)
 

Tony J

Alle skal få
Husker ærlig talt ikke hva som brukes på webforumet. Tror det er notiser, som du ikke kan sette opp lenger. Rss Grafitti er uansett mye bedre.

Kan man bruke grafitti på grupper OG sider, eller er det forbehold sider? beklager at jeg ikke har tatt meg bryderiet med å google. Men regner med informasjonen som samles her kommer andre til gode:)

Tony
 

picxx

Well-Known Member
Kan man bruke grafitti på grupper OG sider, eller er det forbehold sider?

Man kan bruke den på personlige sider(walls), fansider, grupper og applikasjoner.
Tøft, eh? ;)
 
Topp