Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avansert søk i Wordpress

dennisjr

New Member
Heisann!

Vet ikke om dette er riktig sted for en slik post. Er jo ikke akkurat en webutvikler. Tvert imot :)

Vi er en gjeng fra Halden som holder på å starte en non-profit interesseorganisasjon. Dette innebærer blant annet at vi skal lage en oversikt over utøvere, band og musikkbransje i Østfold.

Jeg har laget skallet til siden med menyer: www.drønn.no

Det jeg trenger hjelp til er å lage en avansert søkemotor. Dvs., jeg har laget egne 'taxanomier' (kategorier). De du ser i menyen. Man kan velge enkeltkategorier derfra, men utfordringen er at jeg ønsker en avansert søkeside for hver taxanomi.

Et eksempel ser du her: WordPress Broker Real Estate Theme

Det jeg ønsker er en søkeside per taxanomi. Dvs en side (page, ikke widget) for artistsøk hvor 'instrument', 'sjanger', 'sted' har hver sin dropdown slik at man kan velge flere søkekriterier (taxanomier) og få opp de postene som er innenfor kriteriene.

Jeg har forsøkt å bruke plugins, men finner ingen som gjør akkurat dette. Det beste hadde vært en plugin, for da er det enklere å oppdatere eventuelt endre senere.

Vet du om en løsning på dette?

PS: Om du hadde klart å lage en plugin som f. eks 'contact form 7' som tar seg av avansert taxanomies søk, tror jeg du kunne tjent litt ekstra. For det ser ikke ut som det er noen slike plugins ute akkurat nå? Men det vet du sikkert mer om enn meg :)


Dennis Jr
 
Topp