Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avertising.com

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Heisann..
Jeg har for bare ett par dager siden blitt godkjent av advertising.com sitt system.
Jeg har lagt ut litt forkjellig reklame på siden min, og tenkte at nå skal jeg teste dette litt..
Jeg la ut en banner for Donald Duck & Co, en tegneserie jeg alltid har likt, for så og bestille meg ett abbonement.
Jeg ser faktisk ikke noe til pengene mine på Mine Sider hos Advertising.com.

Jeg forsøkte meg da videre med en annen banner. Som også var fra Egmont Serieforlaget. Dette var ikke Donald Duck, men noen årgangsbøker.
Der har jeg heller ikke fått se noe til penger på Mine Sider..

Begge disse transaksjonene ble gjort for 2 dager siden da jeg ble godkjent av Advertising.com.


Er det noen som har erfaringer med om det tar lang tid før sidene blir oppdatert hos disse?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Denne mailen kom fra advertising.com 13.51 i dag :

Forsinkede tall…



Det er et døgn forsinkelse på payout-resultater nå.

De skal være ajour i løpet av morgendagen.

Ingen salg blir tapt
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Stemmer ja.. Hehe..
Men uansett.. Forstår at du er medlem hos disse.
Jeg lurer litt på hva de mener med det som står oppe til høyre etter innloggingen..

"Submit W8BEN"


Har du en anelse på hva jeg skal gjøre med denne?
Hvis jeg IKKE er firma, men privatperson?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg la ut en banner for Donald Duck & Co, en tegneserie jeg alltid har likt, for så og bestille meg ett abbonement.
Jeg ser faktisk ikke noe til pengene mine på Mine Sider hos Advertising.com.

De fleste sponsorer, eller annonsefirmaer har vel ganske strenge retningslinjer om at man ikke kan bruke egne affiliate linker til å bestille noe selv, eller innad i familien/venner?
Jeg vet ikke hvordan dette er hos advertising, men foreslår at du leser deres retningslinjer på dette området.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er dette noe du er sikker på? Jeg har hørt om flere som har gjort dette med Tradedoubler sitt program, men ikke med advertising.com da....
Jeg har forsøkt å lese litt på sidene til Advertising.com, men jeg finner ingenting som sier at det ikke er lov hvertfall...
 

picxx

Well-Known Member
Nei, jeg er ikke sikker, da jeg ikke bruker programmet selv.
Det var derfor jeg anbefalte deg å lese gjennom deres retningslinjer med tanke på dette, evt. ta kontakt å spørre, da det er jævlig å få en konto med noen kroner innestående stengt.
 
Topp