Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avinnstallere Wordpress?

Eva

Medlem
Nå har jeg visst laget for mye rot, så har lyst til å starte heelt forfra.

Jeg vil ha WP helt på nytt, altså som allerførste gang jeg installerte - helt uten gamle lagrede filer mm

Noen som vet hvordan jeg gjør det lettest? Og hvordan/hvorfra skal jeg gjøre det?
Regner med at jeg skal avinnstallere først, og så innstallere på nytt...(?).

Supert dersom noen kan hjelpe - link gjerne til der det evt. ER forklart. Tusen takk! ;)
 

Knut

Medlem
Slette gamle filer og legge inn de nye. Evnt. overskrive de gamle med de nye, men det beste er å slette de først. Samme med databasen. Slette den eller slette alt innhold
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det ville nok rekke med å slette alle themes tenker jeg? Det ville vært alle wp-content/themes foldrene.

Hvis du vil slette alt sammen hadde jeg slettet alle wp-foldrene (med ftp-klienten) samt databasen som ble opprettet.
Men det er litt avhengig av hva du brukte for å få det installert. Fantastico har f.eks. egne un-install rutine hvis jeg antar rett.
 

Eva

Medlem
Knut, hvorfra sletter jeg disse filer? Fra Hostgator sitt CP? Og i tilfelle, hvor nøyaktig går jeg inn der? (Sorry, har ikke så mye erfaring med slikt...:eek: )

Pong, Har slettet og reinstallert Themes mange, mange ganger, men det hjelper ikke. Har gått inn på Fantastico, men ser ikke noen uninstal-valg der....

Har FileZilla. Er det bare å koble til, og så slette hovedfilen på høyre side?
 

picxx

Well-Known Member
Hvis du har lekt deg med foskjellige plugins kan det ligge mye unyttig i databasen.
Langt fra alle plugins som sletter oppføringer i databasen ved avinnstallering.
Skal du derfor starte helt på scratch sletter du databasen, alle filer og starter innstalleringen helt på nytt.
 

Eva

Medlem
Takk for info picxx, skal ha det i tankene til en annen gang!
Alt dette ble litt for heavy for meg, så nå har jeg fått Hostgator til å ordne alt sammen og er således startet helt på nytt. :)
 
Topp