Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avslutte kundeforhold hos HostGator

malta

Medlem
Når man forsøker å avslutte kundeforholdet er ikke chat supporten så hyggelige som de vanligvis er. Jeg måtte forsøke tre ganger før jeg surt fikk oppgitt adressen https://secure.hostgator.com/cancel.php, hvor man kan fylle inn et skjema for å avslutte kundeforholdet.

Dum som jeg var fortalte jeg at jeg ønsket å avslutte fordi jeg allrede har flyttet til en ny og bedre host (host1.no). Dette er to dager siden og etter dette har jeg mottatt mailen under to ganger.

Så nå fortsetter arbeidet med å si opp kontoen og jeg er nødt til å svare til Larry Ri eller Joe C. at nei, det spiller ingen rolle hva de sier, jeg ønsker ikke å fortsette som kunde hos HostGator.


Hello,

Thank you for contacting HostGator.com with your cancellation request!

I noticed you recently signed up with us. As I understand you are canceling due to changing to a better webhosting provider. May I ask what type of issues did you experiencing with our service? We would like the opportunity to resolve any problems you may be having with our service. There maybe something that I or one of our administrators can do to resolve your issue. Could you provide any ticket ID numbers or chat IDs so I can follow up with you and get this issue corrected?

We definitely would like to keep you as a customer and hope that you will always be a member of the HostGator.com Family. Please give me a call back at 866-964-2867, extension 1012 at your convenience (when the phone greeting comes on, just input 1012 and it'll transfer you right away). Or, you can simply reply to this email. If I'm not available by phone, someone else on the cancellations team will be able to assist you and help you get your issues resolved right away.

I look forward to your reply.

Larry Ri
Cancellations Department
HostGator.com LLC
 

eplebiten

Medlem
Nå sier vel denne e-posten bare at de vil hjelpe deg eventuelle problemer som skulle være årsaken for at du sier opp. Dette er etter ganske standard hos mange leverandører for å unngå at de mister kunder grunnet mindre problemer med webhotellet.
 

allegretto

Medlem
Jeg har også sagt opp min hostgator reseller-konto, og hadde ingen problemer.. synest de var hyggelige hele veien.
Mottok samme standard e-post som den du viser til over, og svarte på den ved å bekrefte at jeg skulle avslutte min konto. Enkelt og greit. Skjønner virkelig ikke problemet..
 

malta

Medlem
Da er det kanskje jeg som har vært litt for følsom :)

Jeg merker forresten tydelig hastighetsmessig forbedring.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hm... de har samme pris som Gator. Veldig interessant.

Eneste jeg stusser litt på er at de har jobbet med dette siden våren 2009 (ikke mer enn 2 år), og at host1 er organisert som DA som gir lite innsyn i balanse og sånt. Vil helst bruke en leverandør hvor jeg vet at de overlever.
Men så er de veldig åpne om Digiplex og litt rundt dette, og det er bra.
Avventer litt, men dette høres ut som en veldig ok 3. leverandør foreløpig (vil ikke ha alle egg i samme kurv).
 

hansson

Langveisfarende
Umiddelbart hørtes dette ut som et fordekt reklameinnlegg for host1.no, så det er naturlig å spørre om Malta har noen form for tilknytning til dette firmaet? Ellers er sikkert tjenesten de leverer bra, den. Selv bruker jeg Pro Isp som er et ANS, og stoler på dem (og de har da også vært i markedet siden 2002). Men Pong har et pong-eng (eheheh) når han ikke vil putte alle eggene i samme kurv. Sikkert smart hvis noen skulle gå konk.
 

malta

Medlem
Umiddelbart hørtes dette ut som et fordekt reklameinnlegg for host1.no, så det er naturlig å spørre om Malta har noen form for tilknytning til dette firmaet? Ellers er sikkert tjenesten de leverer bra, den. Selv bruker jeg Pro Isp som er et ANS, og stoler på dem (og de har da også vært i markedet siden 2002). Men Pong har et pong-eng (eheheh) når han ikke vil putte alle eggene i samme kurv. Sikkert smart hvis noen skulle gå konk.

Ja, jeg er enig, slik som tråden har utviklet seg ble det naturlig å spørre om jeg noen tilknytning til host1.no; og det har jeg dessverre ikke. Host1. no valgte jeg etter gjentatte anbefalinger fra atomet her på forumet.

Når det er sagt, er jeg enig i at det er skummelt å kjøpe hosting fra et DA selskap på to år - men det er også denne typen selskap jeg ønsker å støtte opp om.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kan bekrefte at Host1 er et selskap til å stole på.

En av eierne har drevet i hosting så lenge jeg har kjent han (vi gikk på skole sammen). Han startet ut med server i USA lenge før det ble en "trend". Han er flink med IT, flink med unix systemer og en kløpper på hosting. Jeg vil ikke tenke meg to ganger om når det kommer til å anbefale han.
 

Nutz

Med lem
Ser ingen stor risiko ved at en web-host går konk.
Backup, backup!
Går de konk, så vil de aller fleste gi beskjed i god tid slik at du kan flytte uten nevneverdige tap.
Verre er det med stabilitet i normal drift. Nedetider etc.. Her kan de små slite litt med et medfødt kollektivt dårlig rykte.
Server i norge for norsk trafikk er det eneste logiske..
 
Topp