Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avslutte kundeforhold hos HostGator

Tonny Kluften

Administrator
Spiller liten rolle ja. Men hvordan begrunner du dette, Tonny?

Kort sagt, både Hostgator og Solidhost og mange andre som har servere i utlandet leverer rask nok lastetid til 99% av medlemmene her på WF, de to nevnte leverer også superb kundebehandling.
Men hvis man overdriver betydningen av millisekunders pingtid så er den eneste logiske løsningen å ha servere i Norge...
Men pingtid er egentlig uvesentlig, det som interessant er lastetid i praksis, hva som oppfattes som tregt fra et brukerståsted.
 

allegretto

Medlem
Pingtid er ikke uvesentlig. Det er tull.
Og det finnes faktisk andre alterativer enn Hostgator, selv om de er overlegne når det gjelder support. Når det er sagt så synest jeg pingtid hos Hostgator er blitt bedre siste tiden... så vil kanskje vurdere å gå tilbake dit en gang.
 

Tonny Kluften

Administrator
Pingtid er ikke uvesentlig. Det er tull.
Og det finnes faktisk andre alterativer enn Hostgator, selv om de er overlegne når det gjelder support. Når det er sagt så synest jeg pingtid hos Hostgator er blitt bedre siste tiden... så vil kanskje vurdere å gå tilbake dit en gang.

Det finnes mange andre ja. Hva mener du er viktigst da? Opplevd hastighet eller ping?
 

malta

Medlem
Det er klart at opplevd hastighet fremdeles er viktigere enn ping-tid.

Det er nå et par uker siden jeg flyttet fra Hostgator og jeg tenkte jeg kunne komme med en liten (selvforklarende) oppdatering:

Bildr.no
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg har det siste året administrert sider som ligger på webhostingpad, servage, solidhost, dreamhost, nationalhost, domeneshop, exmasters og hostgator.
De eneste sidene vi har opplevd klager grunnet mye nedetid og generelt "mye rusk i forgasseren" er sidene som ligger på domeneshop.
Vet ikke hvor de har serverne sine jeg, men skulle jaggu ikke forundre meg om de stod i norge ;)
 
Topp