Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Båtførerkurs - affiliateprogram - 140 per salg

xenimus86

Medlem
Hei!

Nå har vi lansert vårt Online Båtførerkurs.
En liten del av vår strategi er å tilby nettside-eiere affiliate.
Affiliateprogrammet er nå åpen for registrering.

Du registrerer deg her: www.båtførerprøven1.no , og klikk på "Partner" helt opp til høyre.

Provisjonen er 140,- kroner per salg nå før jul.
Hva vi gjør etter jul er fremdeles usikkert, mulig den forblir det samme.

Jeg har laget bannere som du finner inne i programmet.
Hvis noen trenger andre størrelser, send meg en PM så skal jeg lage med en gang.
Du kan også bruke egne bannere hvis du mener du får bruk for det.

Litt informasjon:
Første mai 2010 er det obligatorisk for personer født etter 1980 å ha båtførerbevis dersom de skal føre en båt over 8 meter eller 25 hestekrefter.

DÈT er mange folk det!
Sjøfartsdirektoratet sier 170 000 personer, men mine utregninger tilsier rundt 100 000 som SKAL TA DET FØR 1.mai 2010 hvis vi skal være realistisk. Disse 100 000 personene er under 30 år, og er komfortabel med internett, handel på nettet og er flinke.

Vårt selskap er godkjent av Sjøfartsdirektoratet og Det norske Båførerregisteret som både sensor, kursholder og kurssenter. Dermed har vi blandt annet lov å holde online båtførerkurs.
Jeg har lenge gått i tankene om å starte en affililate på mine kurs, men siden disse har vært klasseromskurs, og kun i Bergen - så har markedet vært heller snevert.

Men nå kjære WF'ere har vi Online Båtførerkurs.
Kurset koster oss en del i rettigheter, copyrights, serverleie, kundeservice - men vi skal prise kurset til 1290,- nå i starten. Med i prisen får også kunden seks måneder med et gratis abonnement på norges største båtmagasin (Bra sellingpoint for dere som vil skrive blogginnlegg om det!)

Affiliateprovisjonen for WF'ere starter nå (før jul) på 140,- kroner per solgte kurs.
Minste utbetalingsbeløp er kroner 500,-. Utbetaling den 10'ende hver måned.

"Jammen jeg får jo mye høyere provisjon på andre affiliateprogrammer!?"
Ja, det er meget mulig. Men ingen av dine affiliates har et produkt som jeg har, og som det er så stor etterspørsel etter. Vårt produkt er på vei oppover, og svært mange kjøper våre kurs. På mine sider har jeg latterlig høye konverteringsrater, og Adwords-annonsene mine elsker jeg mer enn alt- Til og med Facebook-annonsene mine konverterer bra!

"Hva som gjør deg sikker på at vi kommer til å selge mye båtførerkurs nå?"
Ta en titt på Google Insights på ordet "båtførerprøven", og dere skjønner hvorfor dere bør komme i gang nå.

"Hvordan foregår betaling?"
De kundene som betaler med VISA så har jeg et automatisk system som overfører provisjonen 1 gang i måneden.
De kundene som betaler med faktura er KID-nummer knyttet opp mot vårt system, slik at når betalingen er kommet inn, så får du det opp på din oversikt over salg.

"Hvorfor bruker dere faktura på kundene, og ikke bare VISA?"
Fordi en liten fugl fortalte meg at det er kun 4-6% betalingsmislighold på online båtførerkurs. (Gjelder 3000 solgte kurs på 2 år)

Du registrerer deg her: www.båtførerprøven1.no , og klikk på "Partner" helt opp til høyre.
 

Kassimaja

Geocacher
Et lite tips. Det ser ut som om det mangler en link du kan bruke hvis du vil anbefale den til folk uten å bruke bannere eller lignende. Kan du få til det?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er et ok tilbud - men, for meg er det alt for kortsiktig når du ikke kan gi noen garantier rundt provisjonen etter jul!! Det er kun en uke til jul!!!

Jeg blogger gjerne om dette - og har faktisk vurdert å ta prøven selv, selv om jeg ikke må...
 

xenimus86

Medlem
Dette er et ok tilbud - men, for meg er det alt for kortsiktig når du ikke kan gi noen garantier rundt provisjonen etter jul!! Det er kun en uke til jul!!!

Jeg blogger gjerne om dette - og har faktisk vurdert å ta prøven selv, selv om jeg ikke må...

Provisjonen kommer nok til å holde seg på 140,- de første 150 salgene vi har.
Etter dette skjer en av følgende ting:
A) Prisen vår stiger, og provisjonen stiger / forblir den samme
B) Prisen er den samme, og provisjonen synker til 125,-

:)


Er dette et digitalt produkt eller får kunden noe fysisk?

Digitalt produkt. Båtmagasinet fysisk.

Et lite tips. Det ser ut som om det mangler en link du kan bruke hvis du vil anbefale den til folk uten å bruke bannere eller lignende. Kan du få til det?

Etter hjelp fra deg er dette nå fikset.
 

xenimus86

Medlem
Vi går et hakk videre nå, og åpner opp for at folk kan selge kurset SELV via egne hjemmesider til egne priser under eget merkenavn.

Det vil fungere via et "pinkode" system, hvor du kjøper X antall pinkoder på forhånd, eller selger et kurs - og deretter bestiller en pinkode for tilgang.

Selve kursingen vil foregå via vår egen server, men salget kan du ta helt selv.

Ta kontakt på PM,
eller ring meg på 926 94 449 (mellom 10.00 til 22.00, hvis ikke svar, send melding) eller via epost : abc@123.no
 
U

Uregistrert

Guest
My bad- jeg mente at linken ikke gir resultat, altså nettleseren min finner ikke nettsiden.
 
Topp