Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bør jeg være forsiktig med Google nå?

pleb

Medlem
Jeg fikk morgenkaffen i halsen i dag. Grunnen var at blogger-accounten min var blitt bannet fra Google som følge av et eller annet. Da jeg til slutt, via AdSense og masse tull, kom inn på blogspot-accounten igjen, viste deg seg at de hadde bannet èn blogg pga brudd på retningslinjene.

Nå har jeg gått igjennom alle artiklene i bloggen uten å kunne linke disse direkte opp mot noen retningslinjer som brytes. Det er mulig for meg å reaktivere denne bloggen, men det burde jeg kanskje bare la være?

Noen som har vært i samme situasjon?
 

picxx

Well-Known Member
Skjønner ikke at folk oppretter mer enn en blogg på hver blogger konto?
 

pleb

Medlem
Bloggen handlet om Forex, og jeg skrev et innlegg som koblet forex og gambling sammen. Kanskje ikke så smart, tenkte jeg i etterkant. Godt mulig dette gjorde utslaget.

Denne mailen har jeg både masse blogger på samt at jeg bruker den til AdSense. Lite smart å få denne bannet fra Google da jeg har en del kroner på adsense atm. Legger bare ned hele prosjektet med forex,jeg.
 

pleb

Medlem
Fikk mail om feilen. Da jeg bruker deler av dagen på jobb til å skrive artikler, så poster jeg dem alle om kvelden. I går postet jeg 4 stykker med kun et par minutters mellomrom. Det ble oppfattet som SPAM av Google, og jeg fikk advarsel.

Hadde med andre ord ikke noe med innholdet å gjøre.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Fikk du virkelig en "ekte" epost fra Google (skrevet av et levende vesen)? Eller var det standard jalla?
 
Topp