Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Backlinks Bloody Backlinks

tulling99

Medlem
KOnkurrentene mine har tusenvis av tusenvis av lenker fra helt irrelevante utenlandske websider på engelsk og inn til sine sider. Og de banker meg jo i Google. Det er ikke snakk om No hans seo (scraping?), for lenkene er åpenbart kjøpt - for de ligger f.eks i bloggrollen eller på bunn av siden.

Hvor får jeg kjøpt det samme, og hvor mye vil det koste?
 

Erlend

Medlem
Selvsagt! Registrerte meg til og med et par steder og sjekket ut prisene. Kunne koste fra $10 per måned for en råtten link. Med la si 5000 lenker ville dette koste $50 000 per mnd. Mine konkurrenter omsetter ikke for 50 000 dollar i mnd, så jeg vet de ikke har kjøpt lenkene på slike steder.

Vær litt forsiktig med slike sider som dette hvis du ikke ønsker å havne laaaaaaaaangt nede i SERPS.
 

Taffy

Medlem
Behovet for linker kommer litt an på hvordan type side du drifter. Er det et langsiktig prosjekt eller et nisjeprosjekt du vil ranke høyt på med en gang? Om du baserer deg på å få inntekter fra sida di i lang tid framover og har brukt mye tid på å skrive innhold er det risky å kjøpe lenker, fordi du kan bli straffa hardt og miste hele inntektspotensialet.
 

tulling99

Medlem
Behovet for linker kommer litt an på hvordan type side du drifter. Er det et langsiktig prosjekt eller et nisjeprosjekt du vil ranke høyt på med en gang? Om du baserer deg på å få inntekter fra sida di i lang tid framover og har brukt mye tid på å skrive innhold er det risky å kjøpe lenker, fordi du kan bli straffa hardt og miste hele inntektspotensialet.

Det er definitivt long-term vi snakker her!
 

Speca

Medlem
Kjøp linker, så gjør det på forumer. Altså hos folk som har godt rykte:

Xtreme Angela Paul Backlinks Service | Boost your Website Rankings for Just 7$ - Black Hat Forum Black Hat SEO
Webmaster BEST LINK PYRAMIDS ONLY $28 -PANDA KILLER GET TO PAGE ONE- PROVEN RESULTS+EDU+ HIGH PR+ RAVE REVIEWS
$30 - 40 x High PR Page Rank Backlinks: PR4 PR5 PR6 PR7 Dofollow Blog Backlinks - EXACT PAGE PR - Traffic Planet

Eneste grunnen til at jeg har brukt tre forskjellige forumer, er at du kan gå på de 3 ulike når du skal kjøpe. Men som en grunnerfaring, aldri kjøp fra nye tråder eller tråder hvor det er mer enn 4 dager siden trådstarter har svart sist.
 

webape

New Member
Topp